Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli #227281 Del Skrevet 19. juli Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Will do. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #227282 Del Skrevet 20. juli Akk ja sann. I dag var det varmt helt fra tidlig morgen og dagen kommer til å bli kjempevarm. Ordet mitt og meg trenger is i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #227283 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Akk ja sann. I dag var det varmt helt fra tidlig morgen og dagen kommer til å bli kjempevarm. Ordet mitt og meg trenger is i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #227284 Del Skrevet 20. juli Is er i hus. Båtis nytes uten det minste tegn til bølgeskvulp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli #227285 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Is er i hus. Båtis nytes uten det minste tegn til bølgeskvulp. Bølgeskvulp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #227286 Del Skrevet 20. juli Cid skrev (Akkurat nå): Bølgeskvulp? Ja, hvis man er i båt på vannet og spiser is, så hører man bølger mot båten. Jeg er ikke i båt, men spiser en slik "båtis" uten skvulp. Godt er det uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli #227287 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja, hvis man er i båt på vannet og spiser is, så hører man bølger mot båten. Jeg er ikke i båt, men spiser en slik "båtis" uten skvulp. Godt er det uansett. Aldri likt de jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #227288 Del Skrevet 20. juli Hva er din beste da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #227289 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Is er i hus. Båtis nytes uten det minste tegn til bølgeskvulp. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, hvis man er i båt på vannet og spiser is, så hører man bølger mot båten. Jeg er ikke i båt, men spiser en slik "båtis" uten skvulp. Godt er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #227290 Del Skrevet 21. juli Blir en slik dag i dag også. Ordet er mitt og går langsommere enn det pleier og slekter nok på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juli #227291 Del Skrevet 21. juli Ordet er hos kjæresten sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #227292 Del Skrevet 21. juli Cid skrev (29 minutter siden): Ordet er hos kjæresten sin. Du misforstår nok der; det er hos sin kjære Hoppe og DET er meg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juli #227293 Del Skrevet 21. juli Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Du misforstår nok der; det er hos sin kjære Hoppe og DET er meg det. Er dere kjærester? trodde du var fostermoren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #227294 Del Skrevet 21. juli Cid skrev (5 minutter siden): Er dere kjærester? trodde du var fostermoren. Nei, vi er ikke kjærester silly! Å kalle noen for "kjære", det kan en gjøre om en er gode venner også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juli #227295 Del Skrevet 21. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, vi er ikke kjærester silly! Å kalle noen for "kjære", det kan en gjøre om en er gode venner også. Våkna dyra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #227296 Del Skrevet 21. juli Cid skrev (2 minutter siden): Våkna dyra? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, vi er ikke kjærester silly! Å kalle noen for "kjære", det kan en gjøre om en er gode venner også. Cid skrev (10 minutter siden): Er dere kjærester? trodde du var fostermoren. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Du misforstår nok der; det er hos sin kjære Hoppe og DET er meg det. Cid skrev (48 minutter siden): Ordet er hos kjæresten sin. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Blir en slik dag i dag også. Ordet er mitt og går langsommere enn det pleier og slekter nok på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #227297 Del Skrevet 21. juli BJEFF! KNURR! BRØØØØØØL! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #227298 Del Skrevet 21. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): BJEFF! KNURR! BRØØØØØØL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #227299 Del Skrevet 21. juli SÅNN er det med den saken. Cid Wanted med dreads eller i live! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #227300 Del Skrevet 21. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): SÅNN er det med den saken. Cid Wanted med dreads eller i live! Cassidy Tvillingene synes at vi ser det for oss. At det henger plakater med bilde av han hvor det står: Wanted Dead Or Alive som det sto i Ville Vesten.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå