Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #227181 Del Skrevet 1. juli Å fysjom! Hark og PHY! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #227182 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å fysjom! Hark og PHY! Brøler Anton etter meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #227183 Del Skrevet 1. juli JA! PÅ FINSK! PHYTTALA!!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #227184 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): JA! PÅ FINSK! PHYTTALA!!!!!!! 🛖🚪🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #227185 Del Skrevet 1. juli Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld og en fin1.julikveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #227186 Del Skrevet 1. juli Takk. Skal se tv litt og så i seng, selv om sola skinner ennå. 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #227187 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk. Skal se tv litt og så i seng, selv om sola skinner ennå. 😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #227188 Del Skrevet 1. juli Takk og takk. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #227189 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk og takk. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #227190 Del Skrevet 8. juli Ordet mitt har ventet på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli #227191 Del Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ordet mitt har ventet på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #227192 Del Skrevet 8. juli Nå venter brødskivene og kaffekoppen. Mine mest trofaste venner på kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 8. juli #227193 Del Skrevet 8. juli Gikk et par småbarnsmødre forbi meg mens jeg satt her ..mens de lo, ødelagt, sier den ene til dens dre og vender seg mot meg..var det godt... Mordere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 8. juli #227194 Del Skrevet 8. juli Vi velger å ta livet ifra deg fordi vi mener vi har rett til det som følge av det vi har hørt om deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 8. juli #227195 Del Skrevet 8. juli Blir null mer fotografering og kamera kassert og destruert..og instaapper og sosiale apper avinstallert og Android en kastet når mobildataen er brukt..telefonnummeret også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juli #227196 Del Skrevet 8. juli Nå er ordet født i 2002. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #227197 Del Skrevet 8. juli Må være et helt annet ord det. Gammelordet kan vi kalle det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juli #227198 Del Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Må være et helt annet ord det. Gammelordet kan vi kalle det. Det som ligger med Anton? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli #227199 Del Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Nå venter brødskivene og kaffekoppen. Mine mest trofaste venner på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli #227200 Del Skrevet 9. juli BARE MITT OR! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå