Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #227181 Del Skrevet 30. juni Nå skal jeg ha frokost. *surprise* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #227182 Del Skrevet 30. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå skal jeg ha frokost. *surprise* Loffskiver med blåmuggost? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juni #227183 Del Skrevet 30. juni Ordet spiser frokost nummer to nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #227184 Del Skrevet 30. juni Cid skrev (2 timer siden): Loffskiver med blåmuggost, sånn som jeg selv liker så kjempegodt? Nei. Aldri det, for jeg liker det ikke. Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Ordet spiser frokost nummer to nå. Det er veldig bra med næringsvett når en skal bli et stort ORD en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #227185 Del Skrevet 30. juni Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Nei. Aldri det, for jeg liker det ikke. Det er veldig bra med næringsvett når en skal bli et stort ORD en gang. Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Ordet spiser frokost nummer to nå. Cid skrev (3 timer siden): Loffskiver med blåmuggost? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå skal jeg ha frokost. *surprise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #227186 Del Skrevet 30. juni Nemlig. Ordet er mitt og alle vet det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #227187 Del Skrevet 30. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nemlig. Ordet er mitt og alle vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #227188 Del Skrevet 30. juni Vi skal ha bolle med rosin og brus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #227189 Del Skrevet 30. juni Ordet er på tur i skogen med kjæresten sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. juni #227190 Del Skrevet 30. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vi skal ha bolle med rosin og brus. Orde vil ha boller med vaniljekrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #227191 Del Skrevet 30. juni Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Orde vil ha boller med vaniljekrem. Hva med berlinerboller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni #227192 Del Skrevet 30. juni Dere lager og gir det hva det vil ha og KJÆRESTE ER UAKTUELT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. juni #227193 Del Skrevet 30. juni Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Dere lager og gir det hva det vil ha og KJÆRESTE ER UAKTUELT! Hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juni #227194 Del Skrevet 30. juni Cid skrev (7 timer siden): Hvorfor? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Dere lager og gir det hva det vil ha og KJÆRESTE ER UAKTUELT! Cid skrev (7 timer siden): Hva med berlinerboller? Freyja Valkyrie skrev (7 timer siden): Orde vil ha boller med vaniljekrem. Cid skrev (7 timer siden): Ordet er på tur i skogen med kjæresten sin. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Vi skal ha bolle med rosin og brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #227195 Del Skrevet 1. juli Jeg er "merkelig nok" sulten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #227196 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg er "merkelig nok" sulten. Cassidy Tvillingene spiste frokost klokken 05.00. I dag vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #227197 Del Skrevet 1. juli Glad for å høre at dere har godt næringsvett. Må finne skiver og pålegg straks. Sugen på kaffe også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #227198 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Glad for å høre at dere har godt næringsvett. Må finne skiver og pålegg straks. Sugen på kaffe også. Cassidy Tvillingene har også drukket kaffe nå vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #227199 Del Skrevet 1. juli Det er jo ingenting av vitaminer og næring i kaffe. "Brunt vann" er alt, men du verden som jeg liker en liten kopp til skivene mine. Har forskjellige styrker og sjonglerer med blandinger. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli #227200 Del Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Det er jo ingenting av vitaminer og næring i kaffe. "Brunt vann" er alt, men du verden som jeg liker en liten kopp til skivene mine. Har forskjellige styrker og sjonglerer med blandinger. ❤️ Karsk er brunt med, her til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå