Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Avslappet her inne i dag. Ordet er sultent og molefunkent i uttrykket. :laugh: Knask og vær glad kammerat! 

w1200h1200.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn. Wow...er det julebordsesong allerede? :klo: Jeg er fremdeles bare i tidlig oktober i mitt hode. 

Hva spiste og drakk du for noe godt da, @MarianneE

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Morn. Wow...er det julebordsesong allerede? :klo: Jeg er fremdeles bare i tidlig oktober i mitt hode. 

Hva spiste og drakk du for noe godt da, @MarianneE

Julebordsesongen er absolutt startet, vi er bare 5 ansatte og var hjemme hos meg. Vi hadde kyllingform (kylling og grønnsaker i fløte- og sursøtsaus) og to bosniske retter hun ene hadde med.  Av drikke gikk det i aperol, martini asti, cider. Nok til at jeg kjente det i hue, men ikke i nærheten å bli full. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MarianneE skrev (Akkurat nå):

Julebordsesongen er absolutt startet, vi er bare 5 ansatte og var hjemme hos meg. Vi hadde kyllingform (kylling og grønnsaker i fløte- og sursøtsaus) og to bosniske retter hun ene hadde med.  Av drikke gikk det i aperol, martini asti, cider. Nok til at jeg kjente det i hue, men ikke i nærheten å bli full. 

De rettene hun ene hadde med var Dolma og noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt sen god morgen fra meg😊

Sov helt til halv 10(!!)i dag..det er sjeldent her i hus..

Snart i badekaret,tror jeg skal sette på en film og baaare nyte. Er jo søndag🥰ha en god dag,alle fugler små😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festligheter med god mat og moderat drikke er av det gode. Gratulerer med vel overstått, MarianneE. :) 

Flusa er veldig heldig. Her soves det aldri så lenge. Tror jeg var tenåring sist det skjedde. :sukk: 

...men jeg er heldig uansett, for jeg har noen som har begynt å utforske "enkelt bakverk" og det ble levert en morgenbakt melkekake med rosiner på døra mi og det er jo som å få en diger bolle med rosiner (som jeg er så glad i) utlevert til intens glede og nyting...og jeg holder på med det akkurat nå. :spise: 🥛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...