Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm....jeg har stort sett alltid hatt langt hår og har aldri opplevd det som "stress å vaske det". :klo: 
Det tar ikke lengre tide enn kortere hår, men det henger nedover...hvis vi forstår? 

Er det slik at noen vasker sitt lange hår i mange omganger, skyller og skyller, har i balsam, skyller og skyller
og skyller igjen? Jeg er mere "wash and go"-typen. Ikke noe som tar tid her. Har ikke tid til sånt, for jeg skal hoppe!

...og Ordet er mitt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykke Li skrev (9 timer siden):

Oooh, hva leser du?

Det ellevte manus av Anne Holt :)

Skrevet

Gurimalla...har du lest elleve manuser og skal sikkert lese alle femti. Det er veldig godt gjort, mia! :klappe: :klappe: :klappe: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Gurimalla...har du lest elleve manuser og skal sikkert lese alle femti. Det er veldig godt gjort, mia! :klappe: :klappe: :klappe: 

Jeg driver med det ellevte :ler: en del igjen ja :skratte:

• Liker 1
Skrevet

MIA! MIA! MIA! MIA! MIA! :biggrin: - Ordet roper taktfast til sin trivelige miatante som er så flink 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

MIA! MIA! MIA! MIA! MIA! :biggrin: - Ordet roper taktfast til sin trivelige miatante som er så flink 

:rodmer: :nigo:

Skrevet
mia83 skrev (1 time siden):

Det ellevte manus av Anne Holt :)

Spennende? Skal innrømme at jeg ikke har lest noe av Anne Holt. Leser overraskende lite av norske forfattere egentlig. Hva handler serien om? 

Skrevet
Lykke Li skrev (2 minutter siden):

Spennende? Skal innrømme at jeg ikke har lest noe av Anne Holt. Leser overraskende lite av norske forfattere egentlig. Hva handler serien om? 

Har ikke kommet så langt ennå. Denne boka handler om den pensjonerte etterforskeren Hanne Wilhelmsen. Likte iallefall bøkene om henne tidligere da hun var etterforsker. Så er spent på åssen denne er :jepp:

Skrevet

Er det krim? Kanskje jeg må sette de på lista mi 🙈 Jeg har redusert lesemålet mitt etter at keg fikk barn, i år har jeg 25 bøker på lista, og hvis jeg skjerper meg bittelitt så når jeg målet før nyttår 😅

Skrevet
Lykke Li skrev (Akkurat nå):

Er det krim? Kanskje jeg må sette de på lista mi 🙈 Jeg har redusert lesemålet mitt etter at keg fikk barn, i år har jeg 25 bøker på lista, og hvis jeg skjerper meg bittelitt så når jeg målet før nyttår 😅

Ja det er krim :jepp:

Bruker mindre tid på lesning jeg også. Men hører en del lydbøker mens jeg gjør andre ting, f.eks husarbeid av diverse slag. 

Skrevet
mia83 skrev (Akkurat nå):

Ja det er krim :jepp:

Bruker mindre tid på lesning jeg også. Men hører en del lydbøker mens jeg gjør andre ting, f.eks husarbeid av diverse slag. 

Jeg har ikke helt blitt venner med lydbok ennå, selv om jeg jobber med saken. Syns det er så vanskelig å finne noe jeg vil høre på, også irriterer jeg meg over at de leser saktere enn jeg ville gjort selv :fnise:

Skrevet
Lykke Li skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke helt blitt venner med lydbok ennå, selv om jeg jobber med saken. Syns det er så vanskelig å finne noe jeg vil høre på, også irriterer jeg meg over at de leser saktere enn jeg ville gjort selv :fnise:

Du kan skru opp tempoet da :lol: det gjør jeg alltid.

Skrevet
mia83 skrev (29 minutter siden):

Du kan skru opp tempoet da :lol: det gjør jeg alltid.

Hva? Går det an? Hvilken app bruker du? 🙈

Skrevet
Lykke Li skrev (1 time siden):

Hva? Går det an? Hvilken app bruker du? 🙈

Storytel. Deler et abonnement med ei venninne :)

Skrevet

Wow...visste ikke at ting kunne kjøres fortere? :klo: 

Jeg er ikke noe teknisk vidunder med ting, så jeg forstår ikke hvordan man skal bruke storytel en gang... :sukk: 
Det var noe med å laste ned, istedenfor å lytte direkte, som ble dyrere. Jeg ga opp. :sukk: 

Lykke Li skrev (4 timer siden):

i år har jeg 25 bøker på lista, og hvis jeg skjerper meg bittelitt så når jeg målet før nyttår

Vær snill med deg selv og plukk heller ut EN bok å lese. Glem resten til du er ferdig med den ene. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo for såvidt akkurat det vi gjør i de trivelige pratetrådene her inne det.  :jepp: 

Ingen av dere eier meg, men er hjertelig velkommen til å låne meg så lenge jeg er medlem her. 
Det varer antagelig ikke resten av mitt eller deres liv, men så lenge jeg er her:   :klem: ...til alle.

• Liker 2
Skrevet
mia83 skrev (5 timer siden):

Storytel. Deler et abonnement med ei venninne :)

Det er den jeg også bruker. Hvordan setter man opp farten, og høres det dumt ut, eller går det fint? 😊

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Wow...visste ikke at ting kunne kjøres fortere? :klo: 

Jeg er ikke noe teknisk vidunder med ting, så jeg forstår ikke hvordan man skal bruke storytel en gang... :sukk: 
Det var noe med å laste ned, istedenfor å lytte direkte, som ble dyrere. Jeg ga opp. :sukk: 

Vær snill med deg selv og plukk heller ut EN bok å lese. Glem resten til du er ferdig med den ene. :jepp: 

Hehe, akkurat nå leser jeg en bok, og hvis jeg da leser 4 til før nyttår, så har jeg lest 25 bøker i år 😅

• Liker 1
Skrevet
Lykke Li skrev (20 minutter siden):

Det er den jeg også bruker. Hvordan setter man opp farten, og høres det dumt ut, eller går det fint? 😊

Hehe, akkurat nå leser jeg en bok, og hvis jeg da leser 4 til før nyttår, så har jeg lest 25 bøker i år 😅

Under "linjen" der det står hvor mye man har hørt av boka og hvor mye som er igjen.. på høyre siden der er det er oransje tegn som ser ut som et speedometer. Trykk på det og velg hastighet. Høres greit ut det ja. Man kan skru opp gradvis og finne tempoet man synes er greit.

• Liker 1
Skrevet

Takk. :)  Men det med å laste ned er billigere enn å høre direkte hele tiden, ikke sant? 

Fant ingen steder der da jeg testet det, for å laste nde skjønner du.  #lydbokfordummies :sukk: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...