Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Jaja....mens ordet er mitt litt, så syns jeg vi fortjener å se en kakelagingsvideo så lenge. :jepp: Banankake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dei. :goodbye: Til frokost i dag har jeg spist et nytt brød som jeg bare fisket til meg på vei igjennom butikken. 
Det var oppkuttet og ofte er det veldig ok i fart...og det sto 
"GROVBRØD XL glutenfri 450g Semper" på det, 
men det viste seg å være små skiver, tettpakket og tyggemotstanden var ok, men det manglet noe i smaken...
Ante ikke at det var så mye god smak i gluten, men slik er det visst. Nesten femtito kroner. Litt dyrt syns jeg, 
men det var ok til tross for at det ikke var noe xl`sk over det. Noen ganger hadde amerikansk brødstørrelse 
vært å foretrekke. Digre skiver med myye majones og godsaker på. :rodmer:  Jaja...ordet er mitt det. Sorry asså. :fnise: 
7310100555908.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brød kan være veldig spennende noen ganger.  :heiajente: Jeg smakte på et brød i går som jeg ikke hadde smakt på før. :hjerter: Det var veldig godt og også litt grovt (men ikke altfor grovt da haha). 🤣Det var fra Funkygine og alt. :briller:

Funkygine Fiberbrød | Bakehuset

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pappa messi skrev (5 timer siden):

Brød kan være veldig spennende noen ganger.  :heiajente: Jeg smakte på et brød i går som jeg ikke hadde smakt på før. :hjerter: Det var veldig godt og også litt grovt (men ikke altfor grovt da haha). 🤣Det var fra Funkygine og alt. :briller:

Det har jeg gått forbi noen ganger og hvis du garanterer at det er supergodt, da kjøper jeg det neste gang.
Lover du at det er superdupergodt? :lur: 

mia83 skrev (4 timer siden):

Jeg liker yoghurtbrødet på kiwi veldig godt :jepp: de har det nok flere steder også. 

Har vært veldig fornøyd med de jeg har smakt her og kjøper det av og til. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal ha glutenfritt, synes jeg ikke de som kjøpes i butikk når opp, altså. Men det finnes gode varianter som kan bakes selv eller kjøpes fra bakeri, synes jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (18 timer siden):

Det har jeg gått forbi noen ganger og hvis du garanterer at det er supergodt, da kjøper jeg det neste gang.
Lover du at det er superdupergodt? :lur: 

Hvis jeg skal være helt ærlig er det ikke det beste jeg har smakt, men det er ikke så verst heller. :kristin:Jeg liker best brød som ikke er alt for grovt, så det kommer jo selvfølgelig an på person til person. :kaklehone::opplyser:Det spørs om jeg kommer til å kjøpe den flere ganger, men det var morsomt å prøve og smaken var helt grei. :transe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...ok...da får jeg se om jeg gidder. Pleier å styre unna sånt som kjendiser reklamerer for. Et velsmakende unntak heter Drillo-is, men jeg har ennå ikke funnet den i disker nær meg, men den under her gjør ikke vondt å spise den heller. 
7041011350008.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...