Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Da sniker vi oss inn i drømmene dine...Jon Blund og jeg. :tommelopp: :jepp:  Sees der.

Skulle du ha sett! 

Ingen Blond Jøn, men en nattevåken (enda) meg. 

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 1
Skrevet

Meg også. Jeg har nattevakt her. :jepp:  (Dessuten har jeg sjekket mine netthandelplasser... :ninja: )

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

God morgen, snart helg, for noen i vertfall :)

Skrevet

:Gjesp: Godmorgen. Skal "de vanlige nødvendigheter", handle litt og rett hjem igjen i dag. Trenger søvn og hvile. 

Skrevet

God lønsj snart. :dagens-rose:

Skrevet (endret)

Jeg er mett. Etter sen lønsj som var romslig, fortsatte jeg med kald melk og to kjeks av det her slaget
og er METT nå. :sjokkbla: Veldig forsynt tror jeg at jeg sier...
d3fe415d-ae54-45d9-9945-ebcc772ecb44.jpe 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Fredagsordet er mitt og det er tidlig kveld.  :)  

• Liker 1
Skrevet

12 min til ny episode av Grey's Anatomy  :nigo:

Skrevet
Fame skrev (21 minutter siden):

12 min til ny episode av Grey's Anatomy  :nigo:

Jeg falt av Grey's anatomi i sesong 10 🙈 var ett eller annet med den sesongen jeg mislikte så sluttet å se på. 

Skrevet
Lykke Li skrev (2 minutter siden):

Jeg falt av Grey's anatomi i sesong 10 🙈 var ett eller annet med den sesongen jeg mislikte så sluttet å se på. 

Jeg og falt av en periode. Så fikk jeg covid i januar og da begynte jeg igjen siden jeg måtte ha noe å se på. Kom meg til slutt gjennom alt. Det blir bedre   ^.^

Skrevet
Fame skrev (Akkurat nå):

Jeg og falt av en periode. Så fikk jeg covid i januar og da begynte jeg igjen siden jeg måtte ha noe å se på. Kom meg til slutt gjennom alt. Det blir bedre   ^.^

Jeg har vurdert å starte opp igjen. Har jo sett alt frem til sesong 10, så kan jo bare starte der igjen. Men syns de 4(?) Første episodene i den sesongen var... kjipe? Ikke så gode som det de hadde vært før hvertfall.

Skrevet
Lykke Li skrev (Akkurat nå):

Jeg har vurdert å starte opp igjen. Har jo sett alt frem til sesong 10, så kan jo bare starte der igjen. Men syns de 4(?) Første episodene i den sesongen var... kjipe? Ikke så gode som det de hadde vært før hvertfall.

Hoppe over de da  :lur:

Skrevet

Huh? Ropte noen på meg? :fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...