Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lazuli

:ler: Måtte bare ordne noe...litt til og fra vettu :)

Joda jeg har hatt det fint jeg, en del middagsgjester og sol :)

Men i dag snør det :overrasket: og det er kaldt og guffent :sur:

Og du da? Hadde du det koselig med familien din frem til onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Det hadde jeg :) Kjempekoselig. Men jammen var det godt når de dro igjen også :ler:

Våknet til flere cm snø i dag her også :overrasket: Men nå regner det, så snøen er heldigvis borte

Skal ikke snø nå. For 1 uke siden var det 18 varmegr og i dag snør det :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazuli

Så greit å høre at det var hyggelig da, og ja....det er som regel hyggelig at besøk drar igjen også :ler:

Ja...for en "frekkhet" det er med snø nå :forvirret: Vi satt i solveggen i strålende sol for et par dager siden...grilla gjorde vi også. Det skal visst være dårlig helt frem til onsdag :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Leste om en gammal værmann som spådde mye nedbør i april, men så ville vi få den varmeste og flotteste sommeren på lenge :)

Han tror vi på, ikke sant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

Det får vi gjøre, og så se på tippeligaåpningen i morgen :hoppe: Du vet vel hvem alle har spådd på medaljeplass i år????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazuli

:overrasket: Neiiiii...det vil jeg helst slippe, visste ikke at det der begynte i morgen :ler: Men....jeg tror vel jeg skjønner hvilke som er spådd medaljeplass da :plystre:

Har du tenkt deg på¨noen kamper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Kan vel hende når laget mitt kommer hit, men tror nok helst jeg ser det på TV :) Joda det begynner i morgen, og det blir kjempegøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Tror kanskje ikke du synes det, men du går glipp av noe skal jeg si deg :ler: Komma å bli med på kamp til sommeren kanskje. Så kan vi grille etterpå når ......har banka...... :ler:

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazuli

:ler: ja du regner med at det blir sånn...jaja, kanskje det var noe å feire :sjarmor:

Trodde alle de gode var pensjonert jeg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

Ikke pensjonert, men solgt :tristbla: Men de har vist fått et par bra erstatninger har jeg hørt. Blir spennende å se om det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...