Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hallo Lazuli. Så kjekt å se deg :) Takk for det. Synes du ikke den er litt mer av en vill Ulvekvinne?

Neida, jeg fikk aldri den av den ekte Ulva. Spurte her inne som noen hadde noen link til en side med fine avatarer og fikk svar. Fant mange fine, men synes denne var ganske fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: godt det da

Joda...laver ned her vettu :grine: alle er ganske lei av det nå...var litt opphold her i sta da, men så bøtter det på igjen :sur:

Hos deg da Ulva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det kommet litt sludd, så vidt det har lagt seg et lag over den grønne plenen. Så jeg skal ikke klage :)

Har tenkt på deg når jeg har sett på TV :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt :klem:

Det har vært litt ville vesten her, men håper det blir litt bedre snart...det kan jo ikke holde på i evigheter heller. Det er krisetilstander jo, så det er jo litt skummelt :( Men vi er da alt i alt ved godt mot....vi har nok mat og ved, og så har vi støm :hjerte: (syns jammen det er verst å miste den jeg da :ler: ..litt avhengig kanskje!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lever jo :ler: Skal ikke klage vet du, har frivillig gått inn i dette og kan ikke gjøre annet enn å leve med det. Dessuten så snør det ikke så mye her, det er heller ikke kaldt og ingen vind. Mildværet har kommet!!! Jippi!!!!!!

Deg da Ulva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge værmeldingen skal det bli mildvær og sol snart. Håper at det er en liten trøst...

:overrasket: Tenk når all denne snøen skal smelte da!!! Det blir vått det.... Eller - tenk om det blir maaasse slaps!! En meter slaps!!! OG så fryser det på - så det blir holkeføre til juli!!! :overrasket:

**Løper skrikende ut**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...