Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida. Ordet har nettopp spist sammen med meg :ler:

Du Lazuli: Har du sett at Regnbuejenta og jeg undrer oss på om du bor i Norge? Utsagnet ditt om ingen snø i det hele tatt fikk oss til å undre oss :overrasket: Jeg mener: Tilogmed her har det vært snø :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Ordet har nettopp spist sammen med meg :ler:

Du Lazuli: Har du sett at Regnbuejenta og jeg undrer oss på om du bor i Norge? Utsagnet ditt om ingen snø i det hele tatt fikk oss til å undre oss :overrasket: Jeg mener: Tilogmed her har det vært snø :ler:

:overrasket: ....kanskje dere må innse at dere ikke har full oversikt over værforholdene her i landet....eller

iazuli bor på jupiter, svinger bare innom jorden i ny og i ne. ser du ikke hun stort sett er her på natta :overrasket:

kanskje hufsa har rett :legrine: ...og det til tross for at hun stadig staver nicket mitt FEIL :grine::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hufse-tufsa

og kjære, og vakre og vene. staver jeg det feil. er det lazuli med L - aha.

anyway - fremdeles fra jupiter

(det er nok det enkleste for ulvejente og regnbuejente å tro, de vil sikkert ikke tenke tanken på at de ikke kjenner norges topografi og meterologi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jepp...Lazuli med L. Pleier ikke være så nøye på det, men det passet jo bra å bruke i en slik sammenheng ;)

Du har nok rett i at kunnskapsbrister av det slaget vil de neppe takle :ler: Jeg kan godt være fra Jupiter jeg

Skal du se farmen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: for å si det sånn: jeg ville ikke hatt problemer med å velge det bort. Skjønner ikke helt poenget med hele serien da......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte første halvdel av farmen i dag! *stolt*

(Nokså laaaangdrygt synes jeg, også ble jeg så provosert av han som ble 'storbonde'. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Godmorgen folkens. Vel Lazuli: Tenkte litt i går kveld :ler::ironi: På noe du har sagt, skjekka litt vær rundt omkring, og fant vel sånn ca ut hvor du holder til. Ikke jupiter nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...