Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vil jeg vel ikke. Ulva er noe helt annet enn en Ulv, og det får dere se når og hvis den nye avataren min kommer :)

Hvis og om :overrasket: vet du ikke eller??

Ulv i fåreklær :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest hufse-tufsa
Skrevet

nemlig iazuli. og jeg som nesten har sagt jeg kommerpå besøk

Skrevet

Har vært og kikket, men ruslet ut igjen. Altså Ulva er en kvinne i en serie jeg leste en gang. Hun ble bergtatt og det er jeg også på en måte :ler: Derfor valgte jeg det nicket.

Har faktisk skrevet til forfatteren og fått svar. Hun skal sende bilde av Ulva til meg når hun får tid. Derfor hvis :)

Gjest hufse-tufsa
Skrevet
:ler: jaja, whatever. pell deg inn i den tråden nå, du. så er jeg ordpasser for dg. dele med deg vettu
Skrevet

Deler jeg, men går ikke inn i den tråden igjen. Vil dere at jeg skal dumme meg ut eller :overrasket:

Skrevet

Joda det gjør jeg hvis jeg prøver å skrive noe i den tråden.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet
:ler: du får sende innholdet i en pm til meg først da vet du. så skal jeg være sensor
Skrevet

Dumme oss ut greier vi fint alene...og ærlig talt, en ulv er tøff (selv om du forsøker deg med at nicket ikke er det samme som ulv, bla, bla, bla)

Du må passe på hufsa...godt du så det før du dro :overrasket:

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

så jeg noe før jeg dro?? :overrasket: nei nå skjønner jeg ingenting. men du ulva, ikke tro jeg har glemt deg av den grunn. Inn til ari og carl i nå

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

ja, nå er jeg med. ulva virket litt spooky der et øyeblikk, men hun tok seg pent inn igjen. hun er sikkert harmløs. ulv i fåreklær, jfr store-ulv :ler:

Skrevet

Nå kan du ta deg en tur inn i masetråden din :ler:

Edit: Hva snakker dere om :overrasket:

Skrevet
:ler: ja, måtte bare gi på litt, hun må overvinne skrekken :sjarmor: Tenker nok hun har noe å komme med
Skrevet

Sorry :klem: Men du rodde deg jo fort og fint inn igjen. Dere er kjempeflinke :klappe:

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Døh! Prøv ikke med smiger nå altså. Nei, du må hoste opp noe annet og bedre enn det :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...