Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #230601 Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Veldig snilt gjort av dere og Ordet tygger og smiler som ei sol. Nyyydelig! Vi kan bare gjette hvem som var ute med rampestrekene sine og ga dette andre sølet til Ordet. 1
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #230602 Skrevet 22 timer siden Cid skrev (26 minutter siden): 🥺 Du er veldig nusselig nå, men jeg kan ikke hjelpe deg, rampegutt! Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden): Vi kan bare gjette hvem som var ute med rampestrekene sine og ga dette andre sølet til Ordet. ...hehe...tror ikke det blir en vanskelig hoppgave heller. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #230603 Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Du er veldig nusselig nå, men jeg kan ikke hjelpe deg, rampegutt! ...hehe...tror ikke det blir en vanskelig hoppgave heller. Nei vi tror at både du og vi vet svaret på den gåten. 1
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #230604 Skrevet 22 timer siden Tror jeg våger å vedde på det ja. En stor pose med karameller! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #230605 Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tror jeg våger å vedde på det ja. En stor pose med karameller! 1
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #230606 Skrevet 22 timer siden Fint at dere liker dette og at kvelden blir ennå litt bedre av det. 1
Cid Skrevet 22 timer siden #230607 Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Du er veldig nusselig nå, men jeg kan ikke hjelpe deg, rampegutt! ...hehe...tror ikke det blir en vanskelig hoppgave heller. 🆘 1
Cid Skrevet 21 timer siden #230609 Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): "Du høster som du sår..." 🌶️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #230610 Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Fint at dere liker dette og at kvelden blir ennå litt bedre av det.
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #230611 Skrevet 12 timer siden (endret) Jaja...freddan igjen her og Ordet er mitt, så akkurat det er som det skal være. Takk! Endret 11 timer siden av Hoppetaujenta 1
Cid Skrevet 11 timer siden #230612 Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): Jaja...freddan igje hern og Ordet er mitt, så akkurat det er som det skal være. Takk! Har Reddington forlatt Lønneberget? 1
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #230613 Skrevet 11 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Har Reddington forlatt Lønneberget? Nei, han har leid seg toppetasjen i Lønnebergets trekroneleilighet og skal bli her over helga. Mye artig å skyte blink mot her, sier han med en rart og fjernt smil... 💀 1
Cid Skrevet 11 timer siden #230614 Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei, han har leid seg toppetasjen i Lønnebergets trekroneleilighet og skal bli her over helga. Mye artig å skyte blink mot her, sier han med en rart og fjernt smil... 💀 🛖🔐🏃🏻♂️ 1
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #230615 Skrevet 7 timer siden Hjelper ikke det minste å løpe, nei... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #230617 Skrevet 5 timer siden Hakkespett1 skrev (1 time siden):
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #230618 Skrevet 5 timer siden Heisann og Hoppsann til alle som fremdeles er våkne her inne. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #230619 Skrevet 3 timer siden Ordet mitt og meg pleier å sitte i godstolen etter å ha spist og da ser vi på aliens og andre "oppi der"-greier og det er mye repriser, så innimellom dupper vi av litt og slik ble det i dag. Vi så på hverandre og smilte og mente begge to at vi ikke hadde sovet - bare hvilt. 1
Cid Skrevet 2 timer siden #230620 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Ordet mitt og meg pleier å sitte i godstolen etter å ha spist og da ser vi på aliens og andre "oppi der"-greier og det er mye repriser, så innimellom dupper vi av litt og slik ble det i dag. Vi så på hverandre og smilte og mente begge to at vi ikke hadde sovet - bare hvilt. Dere er kjærester? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå