Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:58 #230361 Skrevet i går, 12:58 Skal dere dra snart nå? Ordet lurer... 2
Cid Skrevet i går, 14:35 #230362 Skrevet i går, 14:35 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ordet bæljer og har det vondt, for det var dyppet i chili! (Red og Her Nissen noterer i bøkene sine) Fake News! 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 14:52 #230364 Skrevet i går, 14:52 Nei. / Falt alle ut av forumet en stund nå? 2
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 15:00 #230365 Skrevet i går, 15:00 Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 23 timer siden #230366 Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei. / Falt alle ut av forumet en stund nå? Hvorfor nekter du ordet sin rettmessige alder? 1
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #230367 Skrevet 22 timer siden Mitt lille Ord er ikke et voksent et. Må være et fake du snakker om. 1
Cid Skrevet 22 timer siden #230368 Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mitt lille Ord er ikke et voksent et. Må være et fake du snakker om. Ditt som er falskt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #230369 Skrevet 21 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #230370 Skrevet 4 timer siden Om ca en mnd begynner det å bli fart i de tusener av hjem. Ikke hos meg. Bakst, handel og vaske ned huset. Alt skal kjøpes inn og has i hus. Ikke hos meg. Håper at noen av dere har en liten pakke til min lille venn den kvelden, for det får kun en klementin hos meg. 1
Cid Skrevet 4 timer siden #230371 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Om ca en mnd begynner det å bli fart i de tusener av hjem. Ikke hos meg. Bakst, handel og vaske ned huset. Alt skal kjøpes inn og has i hus. Ikke hos meg. Håper at noen av dere har en liten pakke til min lille venn den kvelden, for det får kun en klementin hos meg. Det får en Glock av Reddington. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #230372 Skrevet 4 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Det får en Glock av Reddington. Det er nok for ungt til det, så jeg tar vare på det (og trener litt med det) enn så lenge. Jeg gleder meg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #230373 Skrevet 3 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #230374 Skrevet 2 timer siden Takk, den er bra her. Der også? @Ciaran og Ciara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå