Cid Skrevet fredag kl. 13:20 #230341 Skrevet fredag kl. 13:20 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å...sorry...jeg er offisielt forvirret i dag. Virker til å lage god mat da. 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 13:23 #230342 Skrevet fredag kl. 13:23 Cid skrev (1 minutt siden): Virker til å lage god mat da. Ja, det er helt sikkert...men han jobber alltid på kjøkkenet så svetten siler og med lang svett hår ned i ansiktet og dryppende ned i maten...er det ikke så veldig hygienisk akkurat, men jeg hadde sagt jatakk uansett om han ba meg på middagskalas. 1
Cid Skrevet fredag kl. 14:47 #230343 Skrevet fredag kl. 14:47 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, det er helt sikkert...men han jobber alltid på kjøkkenet så svetten siler og med lang svett hår ned i ansiktet og dryppende ned i maten...er det ikke så veldig hygienisk akkurat, men jeg hadde sagt jatakk uansett om han ba meg på middagskalas. Er han så uhygienisk? 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 17:57 #230344 Skrevet fredag kl. 17:57 Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå