Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:41 #230221 Skrevet i går, 09:41 (endret) Alle ondskapsfulle løgner om meg eller mine venner vil heretter bli hoppet over og ikke besvart, uansett hvor mange ganger noen vil ha svar på det. Vær hyggelig = svar. Stortsett. P.s. vi - alle sammen - bare tuller i tråden - så er det sagt. Endret i går, 09:42 av Hoppetaujenta 1
Cid Skrevet i går, 10:47 #230222 Skrevet i går, 10:47 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Alle ondskapsfulle løgner om meg eller mine venner vil heretter bli hoppet over og ikke besvart, uansett hvor mange ganger noen vil ha svar på det. Vær hyggelig = svar. Stortsett. P.s. vi - alle sammen - bare tuller i tråden - så er det sagt. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:53 #230223 Skrevet i går, 12:53 Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 23 timer siden #230224 Skrevet 23 timer siden Cid skrev (19 timer siden): Bare noen uker til 23 årsdagen til Ordet 🎉🥳2️⃣3️⃣ Dette er sant! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #230225 Skrevet 20 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #230227 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ...og onsdagsmorgen! Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fin og god onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå