Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #229621 Skrevet 1. juli Jeg har heller ikke smakt ginger-øl....eller hva det heter på norsk. 1
Cid Skrevet 1. juli #229622 Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har heller ikke smakt ginger-øl....eller hva det heter på norsk. Pepper øl? 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli #229623 Skrevet 1. juli ? Aldri hørt om. Øl skal smake øl om en skal ha det. Ingefær smaker sterkt syns jeg. Nå må jeg ha brødskiver. "Ingefærøl er ikke øl i vanlig forstand, men brus der ingefær eller ingefærolje er brukt som smaksstoff. Ingefærøl kan være lys eller mørk. Den inneholder kullsyre (karbondioksid) og sukker, men ikke alkohol. I Storbritannia og USA er ingefærøl (ginger ale) en alminnelig type brus." 1
Cid Skrevet 1. juli #229624 Skrevet 1. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ? Aldri hørt om. Øl skal smake øl om en skal ha det. Ingefær smaker sterkt syns jeg. Nå må jeg ha brødskiver. "Ingefærøl er ikke øl i vanlig forstand, men brus der ingefær eller ingefærolje er brukt som smaksstoff. Ingefærøl kan være lys eller mørk. Den inneholder kullsyre (karbondioksid) og sukker, men ikke alkohol. I Storbritannia og USA er ingefærøl (ginger ale) en alminnelig type brus." Liker ikke noe av delene 😛 øl, vin, whisky og alt av det 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. juli #229625 Skrevet 1. juli (endret) Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Endret 1. juli av Ciaran og Ciara 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli #229626 Skrevet 3. juli Cid skrev (På 1.7.2025 den 14.16): Liker ikke noe av delene 😛 øl, vin, whisky og alt av det Sånn sterk alkohol skal visst være bra for forkjølelse har jeg hørt, men vet ikke om det er sant eller skrøne. 1
Cid Skrevet 3. juli #229627 Skrevet 3. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Sånn sterk alkohol skal visst være bra for forkjølelse har jeg hørt, men vet ikke om det er sant eller skrøne. 🛖🔐 1
Cid Skrevet 3. juli #229629 Skrevet 3. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åjasså ja, har Cid tatt lang lønsjpause nå? 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli #229630 Skrevet 3. juli Hva spiser engler til lønsj mon tro? Sånn søt-klissklass-bomull som selges på tivoliene? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #229631 Skrevet 3. juli Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hva spiser engler til lønsj mon tro? Sånn søt-klissklass-bomull som selges på tivoliene?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juli #229632 Skrevet 3. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli #229633 Skrevet 4. juli Kjenner at jeg må hvile i dag...og denne helga. Hadde planer om detaljert rydd og kast, men det forsvinner ikke og kan tas til neste uke når søpla er hentet. Ordet er mitt og det er helt enig. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli #229634 Skrevet 4. juli Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Kjenner at jeg må hvile i dag...og denne helga. Hadde planer om detaljert rydd og kast, men det forsvinner ikke og kan tas til neste uke når søpla er hentet. Ordet er mitt og det er helt enig.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli #229635 Skrevet 4. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli #229637 Skrevet 5. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): ...og en finfin lørdag!
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juli #229638 Skrevet 5. juli Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli #229639 Skrevet 5. juli Takk, vi mumser god vannmelon i dag. Før det så vi på "Beck", første episoden og tenker at det er jammen lenge siden den var ny.
Cid Skrevet 5. juli #229640 Skrevet 5. juli Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Takk, vi mumser god vannmelon i dag. Før det så vi på "Beck", første episoden og tenker at det er jammen lenge siden den var ny. Kjekt når Persbrandt var med. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå