Cid Skrevet i går, 11:38 #229521 Skrevet i går, 11:38 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du roper SOS, men jeg sier at du får ikke noen hjelp i dag. Rampeslemmen Cid! Hva skal jeg gjøre da?
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 11:43 #229522 Skrevet i går, 11:43 Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 11:46 #229524 Skrevet i går, 11:46 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 16:33 #229526 Skrevet i går, 16:33 Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #229527 Skrevet 10 timer siden Cid skrev (På 16.6.2025 den 13.38): Hva skal jeg gjøre da? Bare være snill hele tiden, så får du ikke problemer. 1
Cid Skrevet 9 timer siden #229528 Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Bare være snill hele tiden, så får du ikke problemer. Er jo snill alltid jeg 1
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #229529 Skrevet 9 timer siden Nei, det stemmer i alle fall ikke. Jeg har aldri brukt den fy-fingeren så mye som til deg. 1
Cid Skrevet 9 timer siden #229530 Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det stemmer i alle fall ikke. Jeg har aldri brukt den fy-fingeren så mye som til deg. Bedre enn en tommel opp 1
Cid Skrevet 9 timer siden #229532 Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tommelopp er bra det. Bare ikke om det er nummer 2. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #229533 Skrevet 6 timer siden (endret) Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Endret 5 timer siden av Ciaran og Ciara
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #229534 Skrevet 5 timer siden (endret) Cid skrev (4 timer siden): Bare ikke om det er nummer 2. Gris! Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Takk og snart skal vi legge oss. 😴 Lyset ute sjenerer meg. Jeg vil ha mørket tilbake... Endret 5 timer siden av Hoppetaujenta 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #229535 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Gris! Takk og snart skal vi legge oss. 😴 Lyset ute sjenerer meg. Jeg vil ha mørket tilbake... Vi ønsker deg en fin og god kveld videre Hoppe. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #229537 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takker for det. Til dere også.
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #229538 Skrevet 5 timer siden Jeg er sommersløv. Sånn er det med den saken...for jeg våkner ikke ordentlig på dagene...alltid i en slags døs. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #229539 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Jeg er sommersløv. Sånn er det med den saken...for jeg våkner ikke ordentlig på dagene...alltid i en slags døs.
Cid Skrevet 4 timer siden #229540 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Gris! Takk og snart skal vi legge oss. 😴 Lyset ute sjenerer meg. Jeg vil ha mørket tilbake... Mente det ikke sånn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå