Cid Skrevet 11. april #229301 Del Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Alle er friske her. Du må nok ha drømt. At Anton rygget på ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #229302 Del Skrevet 11. april Han gjorde ikke det, så da drømte nok du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #229303 Del Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Han gjorde ikke det, så da drømte nok du. Drømmer jeg om at dyrene jager meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #229304 Del Skrevet 11. april Du har mareritt OG de jager deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #229305 Del Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du har mareritt OG de jager deg. 🏃🏻♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #229306 Del Skrevet 11. april NÅ skal jeg vaske opp. Det burde sikkert Cid også gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #229307 Del Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): NÅ skal jeg vaske opp. Det burde sikkert Cid også gjøre? Det gjør maskinen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #229308 Del Skrevet 11. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april #229309 Del Skrevet 12. april Takk. Sov godt dere to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. april #229310 Del Skrevet 12. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk. Sov godt dere to. Tusen Takk, og vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finlørdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april #229311 Del Skrevet 15. april Nå har jeg levert inn bestilling til lørdag. Da blir det en påskegodt. *hun er jo bare et menneske til syvende og sist* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #229312 Del Skrevet 15. april Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Nå har jeg levert inn bestilling til lørdag. Da blir det en påskegodt. *hun er jo bare et menneske til syvende og sist* Kjøpt godteri på nett butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #229313 Del Skrevet 15. april Ordet er voksen så det er ikke noen som har det egentlig, nå så venter det barn med kjæresten sin 👱🏼♂️🤰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #229314 Del Skrevet 15. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå har jeg levert inn bestilling til lørdag. Da blir det en påskegodt. *hun er jo bare et menneske til syvende og sist* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229315 Del Skrevet 16. april Cid skrev (15 timer siden): Kjøpt godteri på nett butikk? Nei ikke ennå. Bare fylt ut noen steder og funderer på om jeg skal bestille. Cid skrev (15 timer siden): Ordet er IKKE voksen og nå så venter det IKKE barn med kjæresten sin som det IKKE har!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #229316 Del Skrevet 16. april (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei ikke ennå. Bare fylt ut noen steder og funderer på om jeg skal bestille. Er demonene sinte nå? Endret 16. april av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229317 Del Skrevet 16. april Cid skrev (1 time siden): Er demonene sinte nå? Ja, de er påskesinte og arge fordi de ikke får litt blodig snop til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #229318 Del Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, de er påskesinte og arge fordi de ikke får litt blodig snop til seg selv. Oi var det til dem, jeg spiste det opp i stad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229319 Del Skrevet 16. april Cid skrev (1 minutt siden): Oi var det til dem, jeg spiste det opp i stad HVA?!? ...har du spist "menneskesnop"???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. april #229320 Del Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): HVA?!? ...har du spist "menneskesnop"???? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå