Hoppetaujenta Skrevet 5. april #229261 Skrevet 5. april Ordet er mitt og vi skal se engelsk krim på nrk om en liten stund. Ligger mye på nrk. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. april #229262 Skrevet 5. april Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ordet er mitt og vi skal se engelsk krim på nrk om en liten stund. Ligger mye på nrk. Vi skal også se på mye påskekrim på NRK i påsken. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. april #229263 Skrevet 5. april Jeg også. Må bare finne ut hva som går og skrive dem opp. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. april #229264 Skrevet 5. april Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg også. Må bare finne ut hva som går og skrive dem opp. Ja vi skal også notere oss hva som går og skrive det opp.
Hoppetaujenta Skrevet 6. april #229265 Skrevet 6. april Nå skal jeg ha skiver med brødmat og det kan dere også skrive opp! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #229266 Skrevet 6. april Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Nå skal jeg ha skiver med brødmat og det kan dere også skrive opp! Vi har notert det bak ørene våre. og vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #229268 Skrevet 6. april Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Tænks. Vi håper at du har en fin og god søndagskveld Hoppe.
Hoppetaujenta Skrevet 6. april #229269 Skrevet 6. april Jo, den har vært ok den. Tennene skal pusses om litt, for det blir ikke mer mat i kveld. Spiste 300 gram med saftig ananas og er stappmett. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #229270 Skrevet 6. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jo, den har vært ok den. Tennene skal pusses om litt, for det blir ikke mer mat i kveld. Spiste 300 gram med saftig ananas og er stappmett. Nam Nam, vi liker veldig godt ananas.🍍🍍 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. april #229271 Skrevet 7. april Kommer nok til å bestille mer av dem utover sommeren. Saftige og gode! 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. april #229273 Skrevet 7. april Cid skrev (Akkurat nå): Ordet blir 3 senere i år 👱🏼♂️3️⃣ Fint at du innrømmer det selv også nå da.
Cid Skrevet 7. april #229274 Skrevet 7. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fint at du innrømmer det selv også nå da. Roper Anton forgrømmade unge nå?
Hoppetaujenta Skrevet 7. april #229275 Skrevet 7. april Ja, det høres omtrent hver dag det. Brøler fra dypet av og til.
Cid Skrevet 7. april #229276 Skrevet 7. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, det høres omtrent hver dag det. Brøler fra dypet av og til. Helt til han får slag?
Hoppetaujenta Skrevet 7. april #229277 Skrevet 7. april Cid skrev (1 minutt siden): Helt til han får slag? Han er sprek og frisk. En skogens mann som ikke spiser eller drikker feil.
Cid Skrevet 7. april #229278 Skrevet 7. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Han er sprek og frisk. En skogens mann som ikke spiser eller drikker feil. Drikker han bare fersk farsmelk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå