Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar #229041 Del Skrevet 9. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar #229042 Del Skrevet 9. februar Nå kom der litt sol og da skal jeg rusle en liten tur og få frisk D-vitamin på huden min. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #229043 Del Skrevet 9. februar Voksent ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #229044 Del Skrevet 9. februar Det har en gravid kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar #229045 Del Skrevet 9. februar Cid skrev (2 timer siden): Barneord. Helt riktig. Cid skrev (2 timer siden): Det aner heldigvis ikke stort om voksenlivet... ...det er helt sant og vi er alle glade for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #229046 Del Skrevet 9. februar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Helt riktig. ...det er helt sant og vi er alle glade for det. Er Kjell og naboene i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar #229047 Del Skrevet 9. februar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. februar #229048 Del Skrevet 12. februar Tusen takk for ønske om fin søndagskveld, mandag, tirsdagsmorgen og lillelørdag Nå sitter vi ved kjøkkenbORDet og lurer på om det blir en fin kveld under fullmånen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar #229049 Del Skrevet 12. februar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:04 #229050 Del Skrevet fredag kl 14:04 Ordet skal feire valentinsdagen med kjæresten sin 👱🏼♂️💕👩🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:33 #229051 Del Skrevet fredag kl 18:33 Vi ønsker Ordet en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 19:42 #229052 Del Skrevet fredag kl 19:42 Ordet har fått vite at kjæresten sin er gravid 👱🏼♂️🤰 Nå blir @Hoppetaujenta besteord 👵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 19:58 #229053 Del Skrevet fredag kl 19:58 Vi ser at det formidles Fake News her nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet fredag kl 19:59 #229054 Del Skrevet fredag kl 19:59 Elsker, elsker ikke, elsker, elsker ikke Nei er en igjen, elsker - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 20:01 #229055 Del Skrevet fredag kl 20:01 Vi håper at alle sammen har en fin og god fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 23:19 #229056 Del Skrevet fredag kl 23:19 Cid skrev (3 timer siden): Ordet har fått vite at kjæresten sin er gravid 👱🏼♂️🤰 Nå blir @Hoppetaujenta besteord 👵 Ordet har fridd til kjæresten sin 👱🏼♂️💍👩🏼💒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 23:45 #229057 Del Skrevet fredag kl 23:45 Vi ser at Ordet sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 13:17 #229058 Del Skrevet lørdag kl 13:17 Jeg ser straks at jeg spiser nå og Ordet hopper opp og ned forventningsfullt; vi er SULTNE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 13:23 #229059 Del Skrevet lørdag kl 13:23 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg ser straks at jeg spiser nå og Ordet hopper opp og ned forventningsfullt; vi er SULTNE! Fikk dyrene og Anton med seg hva jeg skrev om ordet her i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:34 #229060 Del Skrevet lørdag kl 17:34 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg ser straks at jeg spiser nå og Ordet hopper opp og ned forventningsfullt; vi er SULTNE! Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finlørdagskveld.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå