Cid Skrevet 27. januar #228901 Del Skrevet 27. januar Ordet gleder seg til å bli 23 år senere i år 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228902 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (2 timer siden): Ordet gleder seg til å bli 23 år senere i år 👱🏼♂️ AI-Ordet mener du, for det kan jeg gå med på. Ikke barne-Ordet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #228903 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): AI-Ordet mener du, for det kan jeg gå med på. Ikke barne-Ordet mitt. Er dyrene våkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228904 Del Skrevet 27. januar Ja, de har fått sniffe dine klær og er i farta. *knurr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #228905 Del Skrevet 27. januar 🛖🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228906 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (3 minutter siden): Hjeeeelp, jeg har ingen steder å søke tilflukt. Huset og nøkkelen er BORTE! Sånn går det med slemme gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #228907 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Sånn går det med slemme gutter! 🆘🆘🆘🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #228908 Del Skrevet 27. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228909 Del Skrevet 27. januar Snart skal jeg legge meg. Det tenker jeg på. Var så veldig tidlig oppe i dag. Søvn er det jeg drømmer om og det er l-e-n-g-e til fredag og frihelg igjen. For lenge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #228910 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Snart skal jeg legge meg. Det tenker jeg på. Var så veldig tidlig oppe i dag. Søvn er det jeg drømmer om og det er l-e-n-g-e til fredag og frihelg igjen. For lenge. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228911 Del Skrevet 27. januar Takker for det. Nå har jeg sett ferdig en engelsk nrk-krim på seks episoder og de fant ut av det. Liker tørr engelsk krim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #228912 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takker for det. Nå har jeg sett ferdig en engelsk nrk-krim på seks episoder og de fant ut av det. Liker tørr engelsk krim. Er jeg trygg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228913 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (3 minutter siden): Er jeg trygg nå? Nei, ikke snakk om! De står borti skuret der og filer hverandres tenner sylskarpe...lurer på hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #228914 Del Skrevet 27. januar 🛖🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #228915 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Takker for det. Nå har jeg sett ferdig en engelsk nrk-krim på seks episoder og de fant ut av det. Liker tørr engelsk krim. Vi er helt enige med deg, vi liker også godt britisk krim.🕵️♂️🕵️♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228916 Del Skrevet 27. januar Cid skrev (3 minutter siden): 🛖🔑 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi er helt enige med deg, vi liker også godt britisk krim.🕵️♂️🕵️♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar #228917 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228918 Del Skrevet 27. januar Nytter ikke å gjemme seg, betyr det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #228919 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nytter ikke å gjemme seg, betyr det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #228920 Del Skrevet 27. januar Ordet er mitt selv om vi er trøtte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå