Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #228841 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ikke nå heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #228842 Del Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ikke nå heller... hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #228843 Del Skrevet 15. januar Ordet er fortsatt myndig 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #228844 Del Skrevet 15. januar Cid skrev (2 minutter siden): Ordet er fortsatt Umyndig 👱🏼♂️ Det stemmer. Jeg skal straks legge meg igjen. 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #228845 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det stemmer. Jeg skal straks legge meg igjen. 🥱 Skal dyrene legge seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #228846 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det stemmer. Jeg skal straks legge meg igjen. 🥱 Vi ønsker deg en fin og god natt Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #228847 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (7 minutter siden): Skal dyrene legge seg? Nei de er våkne og streifer sniffende rundt på jakt.... Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god natt Hoppe. Tusen takk. Håper det virker nå. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #228848 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei de er våkne og streifer sniffende rundt på jakt.... Tusen takk. Håper det virker nå. Natta. 🛖🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #228849 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei de er våkne og streifer sniffende rundt på jakt.... Tusen takk. Håper det virker nå. Natta. Vi håper at du får sove godt vår gode venn Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar #228850 Del Skrevet 16. januar Jaja, så var det oss to igjen da, lille venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar #228851 Del Skrevet 16. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jaja, så var det oss to igjen da, lille venn. Store venn mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar #228852 Del Skrevet 16. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #228853 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (17 timer siden): Store venn mener du? Nei, lille. Ciaran og Ciara skrev (17 timer siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 ...og jeg plusser på med en god fredags formiddag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #228854 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, lille. ...og jeg plusser på med en god fredags formiddag. Er dyrene store nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #228855 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, lille. ...og jeg plusser på med en god fredags formiddag. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #228856 Del Skrevet 18. januar Nå lærer Mr Anton Ordet karate 🥋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #228857 Del Skrevet 18. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #228858 Del Skrevet 20. januar Ordet er mitt og vi forbereder oss til soving, men begge to er sultne igjen. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. januar #228859 Del Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ordet er mitt og vi forbereder oss til soving, men begge to er sultne igjen. What to do? Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. januar #228860 Del Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (På 31.12.2024 den 14.59): @Baktus2024 Du mener forhåpentlig siste dagen på KG i 2024? God nåtid og fremtid til deg også. Da er det et nytt år igjen ..den såg jeg ikke komme gitt .. godt nyttår hoppetau jenta 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå