Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Baktus2024 skrev (På 4.12.2024 den 15.04):

Overføres hjerteavdelingen nå.  Hjerteoperasjon imorgen.. en og en halv times operasjon.. sånn kan det gå .tar det ihvertfall før et infarkt kommer..som legen sa forleden , slik situasjonen er kan du få infarkt når som helst..nå har hjertespesialistene ikke vært i tvil.. lykkes det så går det bra med blodfortynnende middel , hvis ikke får dere kose dere på KG videre , uten meg . 

Næmmen i alle dager...hva er det du sier?!? Klart at du kommer tilbake hit etterpå. Legene er flinke - tro ikke noe annet og jeg ser frem til å "knåttes" med deg når du kommer deg litt til hektene etterpå. Ikke stress. Vi er her. :klem: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååååå...hvem har lært lille Ordet mitt å bestille på nett?!? TEMU har den "snakket med" og bestilt denne her:
webp
                                                                For en hærlig stolstørrelse! :mynona:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales , the julekalender episode 15 og 16 ..youtube.   likheten mellom meg og Benny når jeg prøvesmaker en vin som kelneren kommer med på restaurant 🤠

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Åååååååå...hvem har lært lille Ordet mitt å bestille på nett?!? TEMU har den "snakket med" og bestilt denne her:
webp

Sakosekk xtended version 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus2024 skrev (6 minutter siden):

Anbefales , the julekalender episode 15 og 16 ..youtube.   likheten mellom meg og Benny når jeg prøvesmaker en vin som kelneren kommer med på restaurant 🤠

Syns jeg kan huske den utagerende oppførselen... :fnise: 

Baktus2024 skrev (5 minutter siden):

Sakosekk xtended version 🙂

Må jo ha plass til en lang kropp i slikt syns jeg. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

webp

:strix::strix:

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Fin onsdag fra meg. Nå går døgnene fort syns jeg. :sjokkblå: 

Vi er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Jeg koser meg med sånn twistaktig sjokolade med "sterke smaker" i. :D Nammenam. 

Vi sier nam nam.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk hele +8,9 da sola var oppe i dag, men nå synker tempen igjen: -2,5 og det blir sikkert kaldere i natt. :fryse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Det var faktisk hele +8,9 da sola var oppe i dag, men nå synker tempen igjen: -2,5 og det blir sikkert kaldere i natt. :fryse:

Vi skal få 6 varmegrader og vind og regn her i Bergen i morgen, i følge værmeldingen.🌬️🌬️🌧️🌧️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Ordet har ikke giftet seg med noen

Det er et barn. :fy: 

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Vi skal få 6 varmegrader og vind og regn her i Bergen i morgen, i følge værmeldingen.🌬️🌬️🌧️🌧️

Håper det blir sånn og ikke kladt og glatt. :farvel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Det håper vi også.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Håper på en nod natt med søvn. :sukk: Trenger det nå. Logger av for en stund nå. God kveld videre. 

Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::gjesp::gjesp::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

Tror du begynner å bli senil tante hoppe :knegg: har sagt flere ganger at ordet er 22 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...