Stonehengekøye Skrevet 24. oktober 2023 #225061 Del Skrevet 24. oktober 2023 Samme hvor gammelt ordet er, ordet er MITT nå 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober 2023 #225062 Del Skrevet 24. oktober 2023 Stonehengekøye skrev (Akkurat nå): Samme hvor gammelt ordet er, ordet er MITT nå 😁 Mitt Romney? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonehengekøye Skrevet 24. oktober 2023 #225063 Del Skrevet 24. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Mitt Romney? 😄 morsomt 😄 Ordet er mitt for alltid 😁 Mitt Romney er Mitt Romney for alltid 🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2023 #225064 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Heihei, ny bruker. Du stjal en kopi. Originalen er hos meg. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 24. oktober 2023 #225065 Del Skrevet 24. oktober 2023 Det aller siste ordet er ennå usagt. Og slik vil det fortsatt være for evig tid. Man kan jo umulig sitte på rettighetene til noe som ennå ikke er eksisterende?! Ergo er de ordene som har blitt tatt intet mindre enn bleke kopier av noe som befinner seg i fremtiden 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonehengekøye Skrevet 24. oktober 2023 #225066 Del Skrevet 24. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Det aller siste ordet er ennå usagt. Og slik vil det fortsatt være for evig tid. Man kan jo umulig sitte på rettighetene til noe som ennå ikke er eksisterende?! Ergo er de ordene som har blitt tatt intet mindre enn bleke kopier av noe som befinner seg i fremtiden Jeg sitter klar og tar ordet etter hvert som det kommer i fremtiden jeg, sånn tar jeg siste ordet litt etter litt, og har alltid siste ordet 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 24. oktober 2023 #225067 Del Skrevet 24. oktober 2023 Stonehengekøye skrev (Akkurat nå): Jeg sitter klar og tar ordet etter hvert som det kommer i fremtiden jeg, sånn tar jeg siste ordet litt etter litt, og har alltid siste ordet 😁 Snedig plan! Men før eller siden må du enten på toalettet eller sove, amigo. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2023 #225068 Del Skrevet 24. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Det aller siste ordet er ennå usagt. Og slik vil det fortsatt være for evig tid. Man kan jo umulig sitte på rettighetene til noe som ennå ikke er eksisterende?! Ergo er de ordene som har blitt tatt intet mindre enn bleke kopier av noe som befinner seg i fremtiden 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2023 #225069 Del Skrevet 24. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Snedig plan! Men før eller siden må du enten på toalettet eller sove, amigo. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonehengekøye Skrevet 24. oktober 2023 #225070 Del Skrevet 24. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Snedig plan! Men før eller siden må du enten på toalettet eller sove, amigo. Det hadde jeg ikke tenkt på 🫢 Da er ordet IKKE mitt når jeg sover eller er på do 🫢 Men ellers er ordet mitt 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #225071 Del Skrevet 24. oktober 2023 Stonehengekøye skrev (1 time siden): Hei ☺️ Da stikker jeg av med ALLE ordene 😁 Alle ordene i ordboka 😁 mine ord 😁 EN grådig liten ny bruker som tydeligvis ikke har tenkt å underkaste seg med det første. Slikt liker vi. MITT! StinkySocks skrev (56 minutter siden): der har jeg rappet alle bokstavene deres, sånn at dere ikke får skrevet noen flere ord her inne! De rappede bokstavene rømte hjem til meg igjen og alle er der de skal være, vel bevart og hos meg. Cid skrev (55 minutter siden): Mitt. Det var ditt litt ja. Stonehengekøye skrev (50 minutter siden): Mitt ord for en times tid. 😁 Sånn ca ja. Cid skrev (45 minutter siden): Nå har ordet fylt 2,1 år. Lille vennen min! Stonehengekøye skrev (43 minutter siden): Samme hvor gammelt ordet er, ordet er Hoppes nå 😁 Tusen takk. Med høflighet kommer man langt. KnekkeBørre skrev (24 minutter siden): Det aller siste ordet er ennå usagt. Og slik vil det fortsatt være for evig tid. Man kan jo umulig sitte på rettighetene til noe som ennå ikke er eksisterende?! Ergo er de ordene som har blitt tatt intet mindre enn bleke kopier av noe som befinner seg i fremtiden Tror du trenge en del mer søvn jeg, for du tåkeprater. Mitt ord. Stonehengekøye skrev (22 minutter siden): Jeg sitter klar og tar ordet etter hvert som det kommer i fremtiden jeg, sånn tar jeg siste ordet litt etter litt, og har alltid siste ordet 😁 Hum? Skjønte ikke det der men ok. KnekkeBørre skrev (18 minutter siden): Snedig plan! Men før eller siden må du enten på toalettet eller sove, amigo. Åhh...genialt, Børre; vi legger intravenøst i begge armene og beina, så må det tisses på løpende bånd. Stonehengekøye skrev (17 minutter siden): Det hadde jeg ikke tenkt på 🫢 Da er ordet IKKE mitt når jeg sover eller er på do 🫢 Men ellers er ordet mitt 😁 NÅ er du på do. Ordet er mitt! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober 2023 #225072 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): EN grådig liten ny bruker som tydeligvis ikke har tenkt å underkaste seg med det første. Slikt liker vi. MITT! De rappede bokstavene rømte hjem til meg igjen og alle er der de skal være, vel bevart og hos meg. Det var ditt litt ja. Sånn ca ja. Lille vennen min! Tusen takk. Med høflighet kommer man langt. Tror du trenge en del mer søvn jeg, for du tåkeprater. Mitt ord. Hum? Skjønte ikke det der men ok. Åhh...genialt, Børre; vi legger intravenøst i begge armene og beina, så må det tisses på løpende bånd. NÅ er du på do. Ordet er mitt! Er noen av dyrene sluppet løs nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2023 #225073 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): EN grådig liten ny bruker som tydeligvis ikke har tenkt å underkaste seg med det første. Slikt liker vi. MITT! De rappede bokstavene rømte hjem til meg igjen og alle er der de skal være, vel bevart og hos meg. Det var ditt litt ja. Sånn ca ja. Lille vennen min! Tusen takk. Med høflighet kommer man langt. Tror du trenge en del mer søvn jeg, for du tåkeprater. Mitt ord. Hum? Skjønte ikke det der men ok. Åhh...genialt, Børre; vi legger intravenøst i begge armene og beina, så må det tisses på løpende bånd. NÅ er du på do. Ordet er mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2023 #225074 Del Skrevet 24. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er noen av dyrene sluppet løs nå? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonehengekøye Skrevet 24. oktober 2023 #225075 Del Skrevet 24. oktober 2023 @Hoppetaujenta tuller fælt med meg i siteringene sine 😆 så da tuller jeg med Hoppetaujenta når JEG siterer HENNE 😄 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ordet er Stonehengekøye sitt for alltid, for Stonehengekøye har alltid siste ordet 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. oktober 2023 #225076 Del Skrevet 24. oktober 2023 Nå sier Cassidy tvillingene at Ordet er vårt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 24. oktober 2023 #225077 Del Skrevet 24. oktober 2023 Dødelig fornærmet av @Hoppetaujenta tramper jeg hardt og demonstrerende mot sofaen for å ta meg en blund. Skal sannelig vise henne at det blir ikke mindre tåkeprat fra en uthvilt Børre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 24. oktober 2023 #225078 Del Skrevet 24. oktober 2023 Ordet spiser vafler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. oktober 2023 #225079 Del Skrevet 24. oktober 2023 Cid skrev (35 minutter siden): Er noen av dyrene sluppet løs nå? Tre kompanier med angrepsrotter marsjerte nettopp ut og er på vei. Stonehengekøye skrev (24 minutter siden): @Hoppetaujenta tuller fælt med meg i siteringene sine 😆 så da tuller jeg med Hoppetaujenta når JEG siterer HENNE Helt rett det; når noen tuller, tull tilbake, men...jeg har ikke begynt "å tulle fælt" ennå. Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Nå sier Cassidy tvillingene at Ordet er vårt. ...men dere er jo ikke her, så da er Ordet mitt. KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Dødelig fornærmet av @Hoppetaujenta tramper jeg hardt og demonstrerende mot sofaen for å ta meg en blund. Skal sannelig vise henne at det blir ikke mindre tåkeprat fra en uthvilt Børre. Det kan også være Cids utslipp som lager tåkeskyer...han er beryktet for det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. oktober 2023 #225080 Del Skrevet 24. oktober 2023 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå