Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan passe ordet i natt ettersom jeg må være våken likevel :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaa viiii eeeeeeelllskeeeer dddddeeeeeetttteeeee laaaaandeeet :flagg: Jeg har fått både fløyte, tromme, bunad og nye sko. Jeg skal gå i ord- toget og bare kose meg med masse is, brus og pølser :spise: Selv om enkelte ord også kan være smittsomme i noens munner, så er de ikke i mitt tog. Ha en fin 17 mai- Ordet :nordvesta:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med dagen! 🇳🇴

• Liker 1
Skrevet

Bare det smaker godt, så er det det samme hvor det kommer fra. Churros til folket! :spise: :flagg: Mmmm..... 
large

• Liker 2
Skrevet

Ble ingen softis i dag gitt. Men har spist annen is ;)

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg pleier å spise årets første softis, 17.mai, men ikke i år, har vært hjemme hele dagen.

Skrevet

Godnatt. :)  Ingen is eller noe sånn på meg, men de går ingen steder. Kommer nok en anledning snart. 
                                                               Pinseaften eller noe. 🍨

Skrevet

Opp og hopp alle venner. Dagens inspirasjonslink er sterke saker. Sitt ned når du tester den ut. :sjokkbla:
Jeg får ikke til å klistre link, ikke bilde en gang, så sterke saker er det, men hun heter visst stevana vaughn
og er forskrekkelig bøybar... Det er ikke jeg når jeg sammenligner.

Skrevet

God tidlig kveld. Jeg er trett. :Gjesp:  Veldig. Kjempeveldig. Masse tung aktivitet i dag og hele meg hadde trengt
en massør med fast grep. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

God kveld, jeg er også trett i dag, tok en lur på sofaen :veslejenta:

Skrevet

Min dagsrytme og døgnrytme er ikke helt som jeg vil ha det i disse dager. Jeg klarer ikke å styre det selv. :sukk: 

Skrevet

...men ordet er mitt, selv om det også er mere enn søvnig og ikke helt seg selv. :klo: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...