Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må jeg bare dele denne med dere som er glad i kakelaging. Nytenking liker jeg og fatter ikke hvordan
tålmodigheten og fingerferdigheten og konsentrasjonen hennes klarer å få dette til. Det blir ødelagt av et
skikkelig nys liksom. Disse kakene er plettfrie. Perfekte! :rodmer: Kan ikke spiser for min del, de er for fine til det.
Fikk ikke til å lime inn instagramkontoen hennes, men sjekk det ut selv. Hva sier dere til dette?

https://www.godt.no/artikkel/24807050/alana-jones-mann-lager-teppekakene-kjendisene-elsker

Skrevet

Glemte å si at ordet er mitt. Det er det aller viktigste. :nigo: 

Skrevet

"   hahaha....   :bolledeig:    GumleDrittMannen blidde endelig pælma ut!  Paen meg på ti'a!   :hoppendeglad:   "

-   Ordet.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det hadde jeg nesten ikke trodd skulle skje, så dette er en gledens dag. :klappe: 

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, det hadde jeg nesten ikke trodd skulle skje, så dette er en gledens dag. :klappe: 

Det er det, midt i annen dritt.     Håper han får det LITT mer vrient i Italia enn luksusen han nøt så jævlig ufortjent i Norge i alle disse årene.

"  ja-ah  å kanskje noen slår han litt åsså...?!   Eller vaffal klipper av styggeskjegget.....    :jepp:   "     -   Ordet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg oppfordrer ikke til vold som oftest, men noen ganger slumper det til å gli en slik tanke gjennom sensuren min. 

• Liker 2
Skrevet

:fnise:  ...bh. 

Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...  jeg går uten bh.   :nori:

🙈   ...åååkeeej...

• Liker 1
Skrevet

"  er de tinga som slenger sideveis der HoppisPuppa? Hæ?     :fnise:   "     -   Ordet.

• Liker 1
Skrevet

Hysj, Ordet. Det var frekt å kommentere de(t)....

"   næsj.  Gøysomt med hoppete pupper da...   😜  "     -   Ordet.

Skrevet

Jeg velger å ikke ha lest det derre der! :nei: 

• Liker 1
Skrevet

"   nå koker vi schwære gryta med mater.  Kan sikker fôre alle venna våre med den.   :Nikke:   "

-   Ordet.

Skrevet
1 minutt siden, Luna Llena skrev:

:spise:

Ja...du er selvsagt velkommen, kjære....    :herremann:

Skrevet
2 minutter siden, mia83 skrev:

God helg til alle :)

God helg, venn.   :hug:

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ja...du er selvsagt velkommen, kjære....    :herremann:

Takk for det 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...