Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Jerry Lee said:

Hæ?  Gjerne det, men da må mat mekkes utendørs...på bål. Det blir litt for Tøffen for deg, sant?  :tunge1:

Jeg tror fort jeg kjenner noen som har hus deromkring, men jeg kan mekke mat utendørs og jeg. Stormkjøkken er forresten en helt utmerket oppfinnelse :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Kruset skrev:

Jeg tror fort jeg kjenner noen som har hus deromkring, men jeg kan mekke mat utendørs og jeg. Stormkjøkken er forresten en helt utmerket oppfinnelse :jepp:

Ja-ah. Kombinasjonen åpent bål og stormkjøkken. Da blir det mye god mat.   :hoppendeglad:

" får jeg væ'me å jærri? "  -  Ordet. 

Klart det.  :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jerry Lee said:

Ja-ah. Kombinasjonen åpent bål og stormkjøkken. Da blir det mye god mat.   :hoppendeglad:

" får jeg væ'me å jærri? "  -  Ordet. 

Klart det.  :)

Tilstår ærlig at jeg ikke er mye til friluftsmenneske. Men det er ikke så lenge siden jeg var på tur og grillet både pølser og pinnebrød på bål, faktisk. Og som sagt, litt erfaring har jeg med stormkjøkken!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kruset skrev:

Tilstår ærlig at jeg ikke er mye til friluftsmenneske. Men det er ikke så lenge siden jeg var på tur og grillet både pølser og pinnebrød på bål, faktisk. Og som sagt, litt erfaring har jeg med stormkjøkken!

Å, du kommer deg. Hehe. Ta det videre derfra.  :Nikke:

Snart jager du egen mat...    Kruset   --->   :trampe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teeeenk så fantastisk å leve sånn ute i naturen å må jobbe for føden. (Jeg tenker ihverfall det er deilig med en dusj etter å ha levd primitivt en uke):fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jerry Lee said:

Å, du kommer deg. Hehe. Ta det videre derfra.  :Nikke:

Snart jager du egen mat...    Kruset   --->   :trampe:

Man prøver jo bare, og så går det seg til etterhvert. Har lurt på om jeg er tøff nok til å hive meg med på jakt, jeg har en onkel eller to som jeg helt sikkert hadde fått lov til å bli med :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kruset skrev:

Man prøver jo bare, og så går det seg til etterhvert. Har lurt på om jeg er tøff nok til å hive meg med på jakt, jeg har en onkel eller to som jeg helt sikkert hadde fått lov til å bli med :)

Det syns jeg du skal hive deg ut i. :Nikke:  :)

Og jeg er misunnelig. Ble aldri jeger av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee said:

Det syns jeg du skal hive deg ut i. :Nikke:  :)

Og jeg er misunnelig. Ble aldri jeger av meg.

Ja, det kan tenkes jeg gjør det om jeg skulle komme meg til rett kant av landet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Jerry Lee skrev:

De har aldri sunget bedre sammen!  :tommelopp: 

Sannelig har du rett. :jepp: 

12 timer siden, Jerry Lee skrev:

Hæ?  Gjerne det, men da må mat mekkes utendørs...på bål. Det blir litt for Tøffen for deg, sant?  

Tøffen? Hvem er det egentlig som snakker lurer jeg på. Går det litt i surr av og til? :fnise: 

11 timer siden, Bonusmammaen skrev:

Teeeenk så fantastisk å leve sånn ute i naturen å må jobbe for føden.
(Jeg tenker ihverfall det er deilig med en dusj etter å ha levd primitivt en uke)

I denne temperaturen som vi har nå er det garantert ingen gledelig opplevelse å måtte jakte for å ha mat på bordet. 
Jeg er veldig glad for at jeg bor innendørs og har hverdagsluksus på alle kanter. Matbutikker er vidunderlig. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikkjakt er en kunstform vil jeg si og personlig har jeg gjort mange fine fangster i "iskalde breddegrader"... :lur: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Butikkjakt er en kunstform vil jeg si og personlig har jeg gjort mange fine fangster i "iskalde breddegrader"... :lur: 

Nå så jeg plutselig for meg en hoppejente med fiskestang oppi frysedisken! :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Tøffen? Hvem er det egentlig som snakker lurer jeg på. Går det litt i surr av og til? :fnise: 

"  ja-ah jærri var nok litt svimete der i går.   :Nikke:  ...jeg måtte legge'n tilslutt assa.  "   -  Ordet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Catalina Culès
1 time siden, Bonusmammaen skrev:

@Calandria, denne er bare til deg. Håper du føler deg litt bedre. :klem1:

IMG_2836.PNG

Tusen takk :hug: Føler meg bedre i dag.:)

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Calandria skrev:

Nå har Ordet vært å handlet julegaver  til alle tantene og onklene sine, noe spesielt som passer for hver enkel.

Snille Ordet mitt.  Men nok en gang var det MIN pengebok som ble betraktelig tynnere....   :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...