Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det verste jeg har hørt på l-e-n-g-e! Jaja, jeg får dra alene til mitt lille virkelighetsparadis i nåtid og hvile ut før året er omme, så kan Bonusmammaen vaske munnen sin med den børsten når hun først er i gang med den, harr...harrharr... :lur: Jeg drar hit og jeg hopper uti en fin badetemp på 20+ med en gang. :nigo: 
d15015_main_01-980x652.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo tenke alternativt når man ikke har alle redskapene tilgjengelig. :tronderbart:

Jeg er forøvrig veldig god på massasje altså. Har dere prøvd indian head massage? Det er heeeelt vidunderlig!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er det verste jeg har hørt på l-e-n-g-e! Jaja, jeg får dra alene til mitt lille virkelighetsparadis i nåtid og hvile ut før året er omme, så kan Bonusmammaen vaske munnen sin med den børsten når hun først er i gang med den, harr...harrharr... :lur: Jeg drar hit og jeg hopper uti en fin badetemp på 20+ med en gang. :nigo: 
d15015_main_01-980x652.jpg

:skratte:

men der så det aldeles nydelig ut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk, jeg tar den midterste der og...kunne du ha massert føttene mine litt også kanskje? :nigo:  

Luka i går ga mersmak, skjønner jeg .... og så gjerne

9 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Skal hente dobørsten. Den er helt ny fra i fjor å tar bort litt grums på føtter og slik. :fnise: 

Hoppe er ikke en hest :opplyser: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå falt jeg litt ut av tråden. :ninja: hvor er hva? 

Ja, flott det anbefales på det sterkeste. Til inspirasjon og økt sirkulering. Får hjernen i sving. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jatakk, vakre brune ost. :nigo: 

13 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

:skratte:men der så det aldeles nydelig ut. 

Jeg har noen sånne spredd rundt i det ganske land og litt til. :nigo: 

13 minutter siden, Nietsoj skrev:

Hoppe er ikke en hest :opplyser: 

Det har du helt rett i, selv om det ved enkelte anledninger kan herske lett tvil.... "Knegg!" "Vriiinsk!!" :lur: 

15 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Jeg er forøvrig veldig god på massasje altså. Har dere prøvd indian head massage? Det er heeeelt vidunderlig!!

...sikkert for deg ja, men går det ikke med ganske mange hodeløse indere etter hvert på den luksusmassasjen? :ninja: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde Indian var indianersk!? 

Men sikkert bra, bare den ikke kommer kombinert med fotmassasje av typen føttene brukes som massasjegiver (i motsetning til :hoppe: sitt ønske om at føttene er massasjemottager)

Skal unngå tannbruk, Jerry.

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Bonusmammaen said:

det er DERE to som alltid drar den litt lengre. Vaske begge munnene med grønnsåpe og gurgle med furunål ekstrakt. 

Skal faktisk på juleball på lørdag og en gjøk har foreslått masker, så da tenker jeg munnbind for min del og antibac byttet ut med lipgloss. :fnise:

Sånne folk som foreslår maskerade altså... vi hadde maskeradeball den gang jeg gikk på ungdomsskolen og vi hadde ball. Meget upraktisk når man bruker briller. Og ikke minst, når man har pyntet seg fint men må dekke halve trynet, liksom :fnise: Kjør munnbind og antibac, blir nok lekkert det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det helt med ro. Ingen skalpelering så langt man syr på hår  da.:haar: Så vidt jeg er bekjent så er det ingen andre redskaper enn hendene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kruset skrev:

Sånne folk som foreslår maskerade altså... vi hadde maskeradeball den gang jeg gikk på ungdomsskolen og vi hadde ball. Meget upraktisk når man bruker briller. Og ikke minst, når man har pyntet seg fint men må dekke halve trynet, liksom :fnise: Kjør munnbind og antibac, blir nok lekkert det!

:ler: også så praktisk når man skal spise.. får bestille flytende.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...