Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God kveld i tråden :vinke: Jeg møtte noen i dag som var på vei til varmere strøk. Jeg er rett og slett misunnelig, her er det slaps på alle kanter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Skal vi si det sånn at værgudene er tøysete, lille ord?  :fnise: 

Ja. Jeg gjør mye rart. Men været styrer jeg altså ikke, selv om Ordet tror jeg fjerner snøen for å være "schlemmen å dummen".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen er borte her og. Like godt, for i dag var det stort sett bare slaps. Litt snø til jul håper jeg på, men har ikke helt troen. Enn så lenge er det greit med litt mer varme i lufta.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare si det: Jeg gleder meg noe sånn veldig til adventstiden begynner! Pynte med lilla og stjerner og lys i heimen, og ta fram malte engler, nisser, lysestaker og ting jeg har fått av min farmor. Og så fikk jeg en konvolutt i går, som ikke skal åpnes før 1. desember. Jeg er normalt ikke så nysgjerrig av meg, men denne gangen ble jeg det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kruset skrev:

Nå må jeg bare si det: Jeg gleder meg noe sånn veldig til adventstiden begynner! Pynte med lilla og stjerner og lys i heimen, og ta fram malte engler, nisser, lysestaker og ting jeg har fått av min farmor. Og så fikk jeg en konvolutt i går, som ikke skal åpnes før 1. desember. Jeg er normalt ikke så nysgjerrig av meg, men denne gangen ble jeg det.

Fint du kan kose deg med dette, Vesla.  :klem:

"  ja-ah å jeg kommer til deg foratte jærri vil ikke sånt han.  "   -  Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee said:

Fint du kan kose deg med dette, Vesla.  :klem:

"  ja-ah å jeg kommer til deg foratte jærri vil ikke sånt han.  "   -  Ordet. 

:klem: Det er koselig å endelig ha et helt eget hjem, og kunne dille med slike ting.

Kom hit du, ordet. Her blir det laging av marsipan og kanskje noen kransekakepinner og et kakeslag til. Og så har mor laget brente mandler som jeg fikk i går :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er/var ganske flink til å jule opp omgivelsene, men fant ut at jeg ikke gadd mere. Det betyr ingenting for meg. Det koster å skulle gå mot strømmen. Ikke alle forstår at å ikke feire også er et helt brukbart valg og lager litt ramaskrik ala: :bond: "du kan da ikke sitte helt alene på julaften!!!"  :regler:  <<< du MÅ komme til OSS! 
                                            Jeg sier pent neitakk en gang til, men JO DU MÅ!!!!!

Kjære vene sier jeg bare. Det er ikke liv om å gjøre heller.  :Knegg: *raringer* 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gjøre som de selv ønsker :) Det må være helt legitimt å ikke feire, også. Eller å pynte hver krok av huset med nisser, og spille julemusikk fra oktober, om man vil det.

For meg gir adventstiden mye glede, og jeg har mange gode minner fra barndommen. Jeg er glad i tradisjoner :jepp:

*tusle seg over i en annen del av forumet for ikke å spore av tråden helt*

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...