Kruset Skrevet 12. november 2017 #173921 Del Skrevet 12. november 2017 Bildene av mat forfølger meg, jo! Blir bare sulten av å rusle rundt her på forumet i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173922 Del Skrevet 12. november 2017 2 minutter siden, Calandria skrev: Og nå skal ordet snart få middag " åfferno' er det'a Tante Cala? Ser smaskens ut assa... " - Ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173923 Del Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, Kruset skrev: Bildene av mat forfølger meg, jo! Blir bare sulten av å rusle rundt her på forumet i dag Men så lage seg go'maten en flott søndagsefta da, Vesla. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. november 2017 #173924 Del Skrevet 12. november 2017 Just now, Jerry Lee said: Men så lage seg go'maten en flott søndagsefta da, Vesla. Det er litt tomt i skap og hyller her Kjøkkenet bærer preg av praksisuker med lite overskudd til annet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173925 Del Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Det er litt tomt i skap og hyller her Kjøkkenet bærer preg av praksisuker med lite overskudd til annet Hmmm...det var "dummen", som en annen pleier å si. Be degsjøl bort til familie eller venner, da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. november 2017 #173926 Del Skrevet 12. november 2017 1 minute ago, Jerry Lee said: Hmmm...det var "dummen", som en annen pleier å si. Be degsjøl bort til familie eller venner, da? Jeg klarer meg nå alltids. Jeg tror jeg har et stykke laks i fryseren, og litt grønt er å finne i skuffen her. Havregryn og melk til å koke grøt og litt brød har jeg også Og gräddost. Ost redder dagen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173927 Del Skrevet 12. november 2017 Og, seriøst @Kruset..... ikke slit deg ut, sørg for å spise godt. Ja, utdannelse er fint og viktig. Men helsa di er viktigst! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. november 2017 #173928 Del Skrevet 12. november 2017 Just now, Jerry Lee said: Og, seriøst @Kruset..... ikke slit deg ut, sørg for å spise godt. Ja, utdannelse er fint og viktig. Men helsa di er viktigst! Takk, venn Overskuddet er på vei tilbake, sånn nesten. Jeg har koset meg da, finner mye glede i å være ute i skolen - men det følger med at andre ting settes litt på pause 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173929 Del Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Takk, venn Overskuddet er på vei tilbake, sånn nesten. Jeg har koset meg da, finner mye glede i å være ute i skolen - men det følger med at andre ting settes litt på pause Mulig det er litt teit av meg...men jeg leser at du sliter litt. Mest med inntak av drivstoff til å "kjøre hardt"... Vær så snill og lov meg at du tar mat og ernæring på alvor når du jobber så hardt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. november 2017 #173930 Del Skrevet 12. november 2017 18 minutter siden, Jerry Lee skrev: " åfferno' er det'a Tante Cala? Ser smaskens ut assa... " - Ordet. Kjøttboller, potetmos, salat og fløtesaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173931 Del Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Kjøttboller, potetmos, salat og fløtesaus Gjettet meg nesten til det. Ser fantastisk ut. Hit med det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. november 2017 #173932 Del Skrevet 12. november 2017 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Gjettet meg nesten til det. Ser fantastisk ut. Hit med det! Sender over en tallerken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173933 Del Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Sender over en tallerken Å, du får nå personlig levere på døra... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. november 2017 #173934 Del Skrevet 12. november 2017 7 minutes ago, Jerry Lee said: Mulig det er litt teit av meg...men jeg leser at du sliter litt. Mest med inntak av drivstoff til å "kjøre hardt"... Vær så snill og lov meg at du tar mat og ernæring på alvor når du jobber så hardt. Takk Jeg skal ikke legge skjul på at tunge dager går ut over både matlyst og lysten til å kokkelere, altså. Ei heller at det har vært en litt tung høst - men jeg er på vei tilbake altså. Lover! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. november 2017 #173935 Del Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Å, du får nå personlig levere på døra... Ok da, men nå må jeg gå å lage maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173936 Del Skrevet 12. november 2017 2 minutter siden, Kruset skrev: Takk Jeg skal ikke legge skjul på at tunge dager går ut over både matlyst og lysten til å kokkelere, altså. Ei heller at det har vært en litt tung høst - men jeg er på vei tilbake altså. Lover! Ja, for jeg husker jo godt hvor mye god mat du pleide å lage. Gjør det nå framover, er du snill. Du behøver det. Leit at du har/har hatt det tungt, Venn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173937 Del Skrevet 12. november 2017 4 minutter siden, Calandria skrev: Ok da, men nå må jeg gå å lage maten Kose seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173938 Del Skrevet 12. november 2017 " ja assa...Jærri har riktig for ene gangen skyld. Atte yngsteTanta Koppis må passe på seg å spise å hvile. " - Ordet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. november 2017 #173939 Del Skrevet 12. november 2017 59 minutter siden, Calandria skrev: Og nå skal ordet snart få middag Skal du faktisk ha dette i dag @Calandria ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2017 #173940 Del Skrevet 12. november 2017 2 timer siden, Jerry Lee skrev: " ja-ah for eneste pappa'n min er Ulva35... " - Ordet. (()) Og hvem tror du denne "ULVA"-Hoppa egentlig var da ordet? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå