Gå til innhold

Kommentere størrelse?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet
Hva jeg mumler i kampens hete kan være så mangt :ler:

Meg :sjenert:

Skrevet

TS du vet hvordan det er. Ikke alle har like god mus heller. Nesten alle gutter husker en x som hadde DEN fantastiske musa men en x er en x uansett. Musa er ikke så lett å glemme og grei å huske på for å piffe opp seg selv. ;)

Skrevet

Jeg kommenterer størrelsen noen ganger. Både om den er liten eller stor.

Skrevet (endret)

Jeg kommenterer aldri størrelsen, selv når ikke eksen sa han visste at han hadde liten. Jeg visste jo det jeg og, men ingen grunn til å kommentere. Sexen var bra den ;)

Endret av Persille
Skrevet (endret)
Jeg kommenterer aldri størrelsen, selv når ikke eksen sa han visste at han hadde liten. Jeg visste jo det jeg og, men ingen grunn til å kommentere. Sexen var bra den  ;)

Slik tenker jeg og. Og det viktigste er jo at sexen er bra, størrelsen er ikke så viktig for min del.

Endret av greensky
Skrevet

Pleier ikke kommentere størrelse nei.. Men kan ikke nekte for at det har hendt. Men jeg lyver ikke og sier den er stor om den egentlig er liten.. :forvirret:

Gjest Gjest_Tutta_*
Skrevet

Øh...jeg tror ikke jeg ville likt at typen hadde kommentert musa eller puppene mine hvis han mente de var "feil" på en eller annen måte. Jeg skjønner ikke vitsen med på påpeke det om pikken til typen er liten, middels eller stor.

Jeg får ikke orgasme kun ved vanlig samleie likevel, akkurat som 2/3 av alle kvinner. Derfor er pikkens størrelse ganske underordnet for meg, og dermed ikke så interessant å kommentere. Da er egeneskapene som elsker, på det mentale og fysiske planet, MYE viktigere for meg. Og skal jeg kommenetere noe, så synes jeg det skal være positivt. Hvis ikke får man bare godta å få høre om sine "feil" også.

Skrevet

Jeg har kommentert musa til både dama og elskerinna, har ikke fått noe negativt tilbake at det er turnoff.

Har og fått kommentar tilbake at jeg har en deilig pikk, hadde nok ikke likt å høre om jeg har en liten pikk.

Skrevet
Å skryte litt av partneren sin har som oftest en god effekt på mange måter. Det blir kanskje litt dumt å påstå at den er "kjempestor" dersom den ikke er det, men de fleste peniser (og ikke minst eierne deres) har godt av litt skryt nå og da.

Men det finnes da mange andre ting man kan skryte av, som jeg synes er mer nærliggende enn størrelsen? Størrelsen er jo noe han bare er født med, så de fleste jeg har vært sammen med driter i det, og har satt mer pris på komplimenter for utføringen av sexen.

Skrevet
Er det normalt å kommentere størrelse? Tenker da spesielt kommentarer som går på at man er stor.

Har egentlig trodd at jeg var ganske normal, men har etterhvert fått høre mange ganger at jeg er stor/mye større enn gjennomsnittet.

Jeg tenkte kanskje dette bare var noe jenter sa for å være "hyggelige", men det er vel mulig jeg tar feil?

Vet ikke om det er normalt, men om jenter gjør det avhenger vel av hva de vant til? En jente jeg var sammen med, ropte ut "for en deilig, stor pikk du har"! . Hun hadde bare vært sammen med menn med mindre staker enn meg før. Jeg synes egentlig det er tåpelig av oss menn å være så opptatt av dette, men det var jo kjekt å bli satt pris på :). Man tar imot de komplimenter man kan få, ikke sant.

DGP

Skrevet

Jeg har kommentert det en gang, og det var en som var ganske mye større enn andre jeg har hatt. Han fikk beskjeden "Ikke f**n om den skal inn i meg!" :ler: Men der tok jeg feil, og det var jeg glad for etterpå ;)

Men jeg ville ikke kommentert det om en fyr var liten, ville heller ikke løyet om jeg ble spurt og sagt at den var stor. Da holder jeg meg heller til mer nøytrale kommentarer som at den er akkurat passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...