Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lenge siden jeg nå har vært på det åpne markede, og nå lurer jeg på hvor lenge det er naturlig å vente med å ha sex med en som man er blitt kjent med på byen? Har ikke lyst til å bli oppfattet som løsaktig liksom:o)

Vet vel at det gjerne kommer naturlig, men så er det med at det er gjerne lett å la seg rive med, og hva da om det ikke funker. Har egentlig ikke lyst på en masse sexpartnere, på veien til jeg finner mannen i mitt liv:o) Og kanskje det er noe i utsagnet om at jo lettere en mann kommer til godsakene, jo lettere mister han interessen. Noen som har noen tanker rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du finner noen fasit uansett. Innbiller meg at jo lettere du går til sengs med noen jo større er sjansen på å bli utnyttet av en som bare er ute etter å bruke mennesker. Så med mindre du er ute etter en ONS så er det kanskje greit å vente til du føler deg sikker på hvem han er og hva han føler. Om det tar en mnd, et år eller ti år å finne ut av dette, det er vel individuelt.

Skrevet

Enig i at dette er veldig individuelt.

Men generelt er jeg vel enig i at hvis du ønsker noe mer, kan det være greit å ikke hoppe rett i laknene første kvelden. Ellers må jeg si at som voksne mennesker ar det for mange (meg inkludert) helt naturlig å ha sex tidlig i forholdet, som en del av det å bli kjent og se om man passer sammen.

Gjest Bare innom
Skrevet

Det varierte sterkt for meg, men det viktigste for meg har vært at jeg følte meg trygg på den personen jeg hadde sex med, og det har jeg sjelden vært med noen første kvelden... Jeg har aldri hatt ONS, og har aldri savnet det heller.

Det lengste jeg har ventet var med mannen min, og vi lå ikke sammen før vi ble samboere etter ca 3 mnd, men det var lenge å vente! ;)

For øvrig er jeg enig med gjesten som skrev:

Så med mindre du er ute etter en ONS så er det kanskje greit å vente til du føler deg sikker på hvem han er og hva han føler. Om det tar en mnd, et år eller ti år å finne ut av dette, det er vel individuelt.
Skrevet

Jeg har nok sex tidligst mulig. Det betyr når det er en naturlig setting for det. Har ingen ønsker om å date i evigheter uten den biten. For meg er sex viktig og dersom det skulle være totalt skjæring der så vil jeg nok ikke fortsette. Må legge til at jeg er godt voksen. Kanskje det har betydning?

Skrevet

Jeg er godt voksen og vil vente med sex til jeg føler at alt annet stemmer ellers blir sexen bare helt feil for meg.

Så jeg tror ikke alderen har så mye med saken å gjøre. Det dreier seg nok mer om personlighet.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Enig i at hvis ikke andre ting stemmer, vil ikke sexen fungere uansett, så jeg ville ventet til jeg finner ut om vi passer sammen på andre måter, før jeg har sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...