Gå til innhold

eplebiter med på skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

min sønn på 6 år vil gjerne ha med seg oppkutta( siden han har løse tenner)

eplebiter med seg på skolne.. men jeg vet ikke hvordna jeg kan få det til uten at de blir brune og ekle....

noen som har noen tips?

mvh irwin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Del eplet og pakk bitene inn i gladpack med en gang.

Skrevet

Vanlig råd ellers er å dynke med sitronsaft, men om det holder så lenge det spørs.

Skrevet
Del eplet og pakk bitene inn i gladpack med en gang.

kanskje et dumt spørsmål.... men hva er gladpack?

Skrevet

Sånn tynn plastfilm på rull til å pakke inn mat i.

Skrevet

Du får kjøpt egne poser som egner seg til oppdelt frukt og grønt på butikken. De heter Fruktposen, og på Ica'en min hang de vet frukt og grønt-diskene.

Skrevet

Fruktposen er glimrende, du legger bitene i posen, og så blåser du den doble posen opp, den innerste posen pakker seg rundt frukten og så har du en liten oppblåst frukt-pute.

Skrevet
Fruktposen er glimrende, du legger bitene i posen, og så blåser du den doble posen opp, den innerste posen pakker seg rundt frukten og så har du en liten oppblåst frukt-pute.

Ja, disse bruker vi også til å ha frukt i når dattera vår er på skolen. De fungerer utmerket! :)

Skrevet

Den hørtes genial ut, og løser nok mitt problem også. Så flott at jeg gikk inn på tråden her :ler:

Gjest beekeeper
Skrevet

Fruktposen er så genial!!!!

Århundrets oppfinnelse!

Skrevet

takker for alle svar..........

dette vil jeg prøve... så da blir han kjempeglad når han kan få med seg friske og fine eplebiter på skolen,.,,..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...