Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 hei.. min sønn på 6 år vil gjerne ha med seg oppkutta( siden han har løse tenner) eplebiter med seg på skolne.. men jeg vet ikke hvordna jeg kan få det til uten at de blir brune og ekle.... noen som har noen tips? mvh irwin
Wildy Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Del eplet og pakk bitene inn i gladpack med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Vanlig råd ellers er å dynke med sitronsaft, men om det holder så lenge det spørs.
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Del eplet og pakk bitene inn i gladpack med en gang. ← kanskje et dumt spørsmål.... men hva er gladpack?
Wildy Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Sånn tynn plastfilm på rull til å pakke inn mat i.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Du får kjøpt egne poser som egner seg til oppdelt frukt og grønt på butikken. De heter Fruktposen, og på Ica'en min hang de vet frukt og grønt-diskene.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Fruktposen er glimrende, du legger bitene i posen, og så blåser du den doble posen opp, den innerste posen pakker seg rundt frukten og så har du en liten oppblåst frukt-pute.
Karamba Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Fruktposen er glimrende, du legger bitene i posen, og så blåser du den doble posen opp, den innerste posen pakker seg rundt frukten og så har du en liten oppblåst frukt-pute. ← Ja, disse bruker vi også til å ha frukt i når dattera vår er på skolen. De fungerer utmerket!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Fruktposen er glimrende, du legger bitene i posen, og så blåser du den doble posen opp, den innerste posen pakker seg rundt frukten og så har du en liten oppblåst frukt-pute. ← Den hørtes genial ut, og løser nok mitt problem også. Så flott at jeg gikk inn på tråden her
Gjest beekeeper Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Fruktposen er så genial!!!! Århundrets oppfinnelse!
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 takker for alle svar.......... dette vil jeg prøve... så da blir han kjempeglad når han kan få med seg friske og fine eplebiter på skolen,.,,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå