Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 (endret) http://janwerner.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=48 http://janwerner.com/index.php?option=com_...id=69&Itemid=42 I TOLD YOU !!! Endret 21. november 2006 av Evelina
Gjest Gjest_Trym_* Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Døde mennesker selger ofte godt. ← Noen kommentarer er utrolig unødvendige!
Gjest agjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Men det er da jaggu meg sant og. Det blir gjerne litt ekstra oppmerksomhet rundt en artist ved dødsfall el l, som får store oppslag i media. Han ville antakelig solgt godt ellers og. Men noe ekstra pga omstendighetene? Ja, det tror jeg så gjerne.
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Har sett det, Evelina, og tenkte på deg med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Men det er da jaggu meg sant og. Det blir gjerne litt ekstra oppmerksomhet rundt en artist ved dødsfall el l, som får store oppslag i media. Han ville antakelig solgt godt ellers og. Men noe ekstra pga omstendighetene? Ja, det tror jeg så gjerne. ← Dette er helt riktig observert. Det er da ikke en ufin kommentar heller, for mannen er da faktisk død.
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 (endret) Og ja, det er sant at ting som dødsfall og ulykker ofte gir ekstra oppmerksomhet, salg og publisitet. Men det er vel ikke nødvendig å gni det inn når Evelina lager en glad-tråd om at han har nådd 1. plass på VG-lista? Det er vel ingen her som er i tvil om at han er død? Sev om du har rett (i at døde selger mer) går det vel an å være litt grei? Hvorfor komme med sånne sure greier i en glad tråd? Endret 21. november 2006 av orakel
orakel Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Tråden er ryddet. Reglene. orakel - mod.
Donpedro Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 At kunstnere som dør en ung og uventet død selger godt er da ingen nyhet. At platen ville selge bra var vel ikke helt uventet. Særlig med tanke på at avisen skrev at han aldri hadde vært nr 1 før (om jeg leste forsiden rett...?), mens nå er han det, helt sånn plutselig etter en uke... Hyggelig for de etterlatte og fans at han gjør det bra. Hva som er en gladnyhet mht hvem som ligger øverst på plassen er forøvrig særdeles subjektivt.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Dette fikk jeg alltid høre som barn: "Man trenger ikke si alt selv om det er "sant"." Lov å holde enkelte kommentarer for seg selv, selv om det er et diskusjonsforum...
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Hva som er en gladnyhet mht hvem som ligger øverst på plassen er forøvrig særdeles subjektivt. ← Ja, hva som er en fin og god nyhet er subjektivt. Men Evelina har laget en glad tråd for å juble over noe som betyr mye for henne. Da syns jeg det er smålig å komme med sure kommentarer for å jekke henne ned og liksom parkere gleden hennes.
Donpedro Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Ja, hva som er en fin og god nyhet er subjektivt. Men Evelina har laget en glad tråd for å juble over noe som betyr mye for henne. Da syns jeg det er smålig å komme med sure kommentarer for å jekke henne ned og liksom parkere gleden hennes. ← Vet ikke om du sikter til meg med dette, men jeg mener selv jeg ikke har kommet med sure kommentarer for å jekke ned noens glede. Jeg kom med min mening i forhold til innholdet i tråden, som faktisk er basert på rent faktum. Å forvente at hver og en av flere tusen brukere skal vite hva slags forhold enhver bruker her inne har til ymse artister ser jeg for øvrig på som naivt (hvis det var gjesten og ikke meg du siktet til). .
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 Vet ikke om du sikter til meg med dette, men jeg mener selv jeg ikke har kommet med sure kommentarer for å jekke ned noens glede. Jeg kom med min mening i forhold til innholdet i tråden, som faktisk er basert på rent faktum. Å forvente at hver og en av flere tusen brukere skal vite hva slags forhold enhver bruker her inne har til ymse artister ser jeg for øvrig på som naivt (hvis det var gjesten og ikke meg du siktet til). . ← Nei, jeg mener ikke at du har kommet med sure oppstøt så den var ikke myntet på deg! Men det med at Evelina har laget en postitiv/glad tråd for å juble litt over at helten hennes er på 1. plass, det var et svar til det du skrev om at gladnyheter er subjektivt. Og du må gjerne være retorisk snedig og kalle meg naiv, jeg mener at det ikke er så vanskelig å forstå at dette var en gledestråd fra Evelinas side. Men det er mulig jeg overvurderer folk?
Donpedro Skrevet 21. november 2006 #14 Skrevet 21. november 2006 Og du må gjerne være retorisk snedig og kalle meg naiv, jeg mener at det ikke er så vanskelig å forstå at dette var en gledestråd fra Evelinas side. Men det er mulig jeg overvurderer folk? ← Ja, det er nok naivt å forvente at enhver tråd som hyller en hvilken som helst kulturpersonlighet, levende som død skal få stå i fred som en glatråd, uten at noen sier sin mening om denne. Man er på et diskusjonsforum i forumet kultur. Slik det er blitt nå, er JW en person det tilsynelatende er forbudt å skrive noe negativt om (hvilket jeg personlig ikke har noe ønske om, han er helt ok for meg selv om han aldri har vært min favoritt), rett og slett fordi han er død og noen her digger han. Var det en tråd for å hylle Åge Aleksandersen/Vikingarna/Satyriconpå VG-lista ville man nok måttet tåle motsvar. Så også mht JW. På et kulturforum på et diskusjonsforum.
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #15 Skrevet 21. november 2006 Ja, det er nok naivt å forvente at enhver tråd som hyller en hvilken som helst kulturpersonlighet, levende som død skal få stå i fred som en glatråd, uten at noen sier sin mening om denne. Man er på et diskusjonsforum i forumet kultur. Slik det er blitt nå, er JW en person det tilsynelatende er forbudt å skrive noe negativt om (hvilket jeg personlig ikke har noe ønske om, han er helt ok for meg selv om han aldri har vært min favoritt), rett og slett fordi han er død og noen her digger han. Var det en tråd for å hylle Åge Aleksandersen/Vikingarna/Satyriconpå VG-lista ville man nok måttet tåle motsvar. Så også mht JW. På et kulturforum på et diskusjonsforum. ← Mulig du har rett? Og mulig jeg ikke er habil når det gjelder Evelina+J.W. Men jeg tror også jeg ville syntes det var unødvendig hvis noen laget en hyllest-tråd om at Jenny Jensen eller hvem som helst - hadde oppnådd noe bra og folk hadde svart sure ting. Men igjen; jeg er kanskje ikke helt habil siden jeg vet så godt hvor forventningsfull Evelina var til dagens VG-liste etc.
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #16 Skrevet 21. november 2006 I dag kan ingen kommentar få meg ned fra skyene. At jeg elsket Werner var overhodet ingen hemmelighet, og besøkstallene i dagboken min, med nærmere 30 000 visninger de første dagene etter at Werner døde, forteller meg at de aller fleste hadde fått med seg dette Så klart at det er subjektivt om det er en gladnyhet eller ikke at Werner ligger på førsteplass på VG-lista. På samme måte som det er subjektivt hva man syns om brudekjoler, om filmer, om sjokoladepudding eller om pudler. Heldigvis er dette et sted der man kan si sin mening. Men man kan vel si sin mening og samtidig inneha en viss form for høflighetsstandard? Ellers takk til Embla, som holdt meg nede på jorda i går da sommerfuglene raste som verst. Jeg har faktisk sovet litt i natt, selvom jeg tvilte på det i går
Gjest Miloine Skrevet 22. november 2006 #17 Skrevet 22. november 2006 Kjempegøy og med rette! Jan Werners stemme er utrolig flott.... Skal selv kjøpe den
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2006 #18 Skrevet 22. november 2006 Kjempegøy og med rette! Jan Werners stemme er utrolig flott.... Skal selv kjøpe den ←
Piñacolada Skrevet 22. november 2006 #19 Skrevet 22. november 2006 Grattis med Jan Werners førsteplass!
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2006 #20 Skrevet 22. november 2006 hi hi jeg bukker og takker, skulle tru jeg hadde laget plata sjøl... *fnis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå