Midnattsol Skrevet 4. februar 2003 #1 Del Skrevet 4. februar 2003 Den nye sjokoladen Cocos fra Freia er knallgod! NAM!!!! http://www.kraftfoodsnordic.com/ifokus/ Måtte bare si det *gumle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 4. februar 2003 #2 Del Skrevet 4. februar 2003 Ja den var faktisk ganske god. Litt søt, men det gjør jo bare sitt til at man ikke spiser så mye av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 14. februar 2003 #3 Del Skrevet 14. februar 2003 Helt enig, Midnattsol - den var god!! :D Nammm... Smakte den for første gang i går, og kommer garantert til å smake den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 14. februar 2003 #4 Del Skrevet 14. februar 2003 Elsker sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. februar 2003 #5 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg synes den var utrolig god jeg, og det tok ikke lange tiden før platen ble borte.. Kanskje jeg skal kjøpe meg en i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 15. februar 2003 #6 Del Skrevet 15. februar 2003 den var kjempe god.Nam Nam koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 20. februar 2003 #7 Del Skrevet 20. februar 2003 Den var god, men orker ikke så mye av gangen, kan fort bli kvalmende. Lukter kjempegodt lang vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 20. februar 2003 #8 Del Skrevet 20. februar 2003 har prøvd den, men ble ikke helfrelst. kokos-favoritten er uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #9 Del Skrevet 20. februar 2003 Den er nydelig og jeg blir så glad av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. februar 2003 #10 Del Skrevet 20. februar 2003 Hmmm..de første 2 bitene var gode..men ble kvalm etter det.. :o jeg kvalm-av godteri :o :o det skjer sjelden...men akkurat denne..blah.. -Madison..en av de største godtegrisene ever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. februar 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 20. februar 2003 Så varer den lenger da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2003 #12 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg var ikke så veldig begeistret, men jeg vil aldri finne på å kalle sjokolade dårlig. Ikke Freia sine hvertfall. Noen er bare litt mindre god enn andre. *Sjokolade med kokos - kan det defineres som frukt?(Evt en av de 5 om dagen?)* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. februar 2003 #13 Del Skrevet 20. februar 2003 hehe det er sant.. men er masse annet godt å velge i da.. MELKESJOKOLADE f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. februar 2003 #14 Del Skrevet 21. februar 2003 Har ikke smakt den, men nå MÅ jeg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2003 #15 Del Skrevet 21. februar 2003 *Sjokolade med kokos - kan det defineres som frukt?(Evt en av de 5 om dagen?)* Så glad som man blir av denne, tror jeg helt klart at du er inne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. februar 2003 #16 Del Skrevet 21. februar 2003 Oj...har ikke fått med meg den jeg.. Å jeg som er i sjokolade hyllene nesten hver dag :oops: Men er ikke så veldig glad i kokos da.. Det spørs litt på mengden... Men skal prøve den - selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2003 #17 Del Skrevet 21. februar 2003 Av en eller annen grunn trodde jeg denne tråden skulle handle om KOKOSBOLLER, jeg.. Men nei, har ikke smakt denne. Må absolutt prøves! mmm hørtes god ut. Å, fikk sinnsykt lyst på noe godt. Gjorde kort prosess på sjokoladesaus-flasken i går... Hjelp! har ikke noe godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 21. februar 2003 #18 Del Skrevet 21. februar 2003 oooh.... kokosboller!!! de beste kokosbollene jeg noensinne har smakt ikke boller i det hele tatt, men kokosrullene til en av byens perler hva matbutikker angår - skafferiet i elisenbergveien på frogner. de er spesialimportert fra sverige, sterkt vanedannende (eller vanedannede, som det står på plakaten ) og ofte utsolgt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 23. februar 2003 #19 Del Skrevet 23. februar 2003 har prøvd den, men ble ikke helfrelst. kokos-favoritten er uten tvil de selger den på DROPSEN butikkene. har sett den både på dropsen på Kvadrat og i Stavanger sentrum. de har vel dropsen der du bor også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 23. februar 2003 #20 Del Skrevet 23. februar 2003 ooooh.... *søker kjapt på gule sider* neeeei, dropsen finnes kun i stavanger og sandnes! hmmmm.... noen mulighet for å legge en jobbreise til det distriktet snart tro? takk for tipset, iset! nå vet jeg hvertfall at det er håp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå