viblie Skrevet 12. februar 2003 #41 Skrevet 12. februar 2003 Alder: 24 Sivilstand: Samboer med en danske Bosted: Århus Termin: Ikke gravid Prøvetid: Prøver ikke nå Barn: Gutt 4 år, jente 4 måneder Fødested: fødte gutten på Vestfold sentralsykehus og jenta på Skejby sykehus i Århus (hun skulle ha vært født hjemme) Alder ved første svangerskap: 19
koldbruna Skrevet 15. februar 2003 #42 Skrevet 15. februar 2003 Hiver meg også på Alder 28 sivilstand gift på 7 året Bosted Verdal termin er ikke gravid,men prøver prøvetid vi har prøvetid nå barn ei lita tulle på 6 år,fikk henne da jeg var 22 år. koldbruna
lillen Skrevet 15. februar 2003 #43 Skrevet 15. februar 2003 Alder: vi er begge 22 Bosted: Trondheim Termin: Ja takk! Prøvetid: har nettopp begynt, og er idag på Dag 2 i syklus Barn: håper og håper... Fødested: blir nok St. Olav's Ønske: at vi ikke må vente lenge... UL: vi vil nok vite kjønnet, når den tid kommer! Sender masse lykkeønskninger til alle her inne! Jeg ønsker at alle får det som de vil til slutt! Lillen
cloudy Skrevet 16. februar 2003 #44 Skrevet 16. februar 2003 dette var kos! hyggelig å få en viss oversikt! alder:21 termin:10.september barn:en liten jente på bare 11 mnd. bostedfødested: bergen kk uker på vei:11+6 har en følelse av jente... men hvem vet?? lykke til jenter! klem
Lorelai80 Skrevet 16. februar 2003 #45 Skrevet 16. februar 2003 Alder: snart 23 Bosted: Rogaland Termin: 21.oktober Uker på vei: 4+5 UL: Vet ikke Prøvetid: Vi lyktes 2.prøvemåned Barn: Ingen Fødested: Stavanger Ønske/følelse: Vet ikke. Er fornøyd uansett jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #46 Skrevet 19. februar 2003 Jeg hiver meg på jeg også :D Bosted: Oslo Alder: 27 Termin: 25 mai Uker på vei: 26 UL: Tja...en stund siden nå Prøvetid: Ingen spesiell. Kuttet ut p-pillen, og tok det helt rolig... Tok 1,5 år før jeg ble gravid. Men ingen spesiell prøveperiode. Barn: Dette blir mitt første! Fødested: Aker sykehus Ønske: Whatever :blunke: Håper på et friskt barn! Ville opprinnelig ikke vite kjønnet, men når vi var på UL klarte vi ikke la være. Så det er nok ei lita tulle som spirer og gror der inne. Ellers vil jeg nevne, at jeg nå har lest gjennom alle som har lagt inn info på denne trå'n, og føler at jeg nå er langt på vei. I begynnelsen så syntes jeg tiden jeg så utrolig sakte! Men nå er det plutselig jeg som er "over tjue-tallet" på antall uker. Lykke til alle sammen! Får spørsmål om jeg er lei av å gå gravid. Og joda, det er flott å gå gravid. Alle tar hensyn osv. Men vann i kroppen, bekkenløsning, de samme klærne dag ut og dag inn, søvnproblemer, null alkohol , fedme og maaange ekstra kilo her og der - dette gjør jo ikke opp for perioden etter at jeg har født vel? Bare dagene flyr av sted. Tenk - snart er våren her! Jippi
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2003 #47 Skrevet 20. februar 2003 Hiver meg på jeg også!! Bosted:Ålesund Alder: 26 Termin: 07 juli(sier ultralyd, men jeg tviler, tror den er minst en uke før :D ) Uker på vei: 20-3 UL: 24 januar tror jeg det var Prøvetid: vel vi prøvde ikke vi, det bare skjedde... Fødested: Ålesund sykehus Ønske: som alle andre et friskt barn, men siden UL sa jente gleder jeg meg selfølgelig 8) Lykke til alle sammen fra meg. -Ine2
Kipa Skrevet 20. februar 2003 #48 Skrevet 20. februar 2003 jeg vil være med også... Bosted: Drammen Alder: 26 år, han blir 30 snaaart Prøvetid: sluttet med pillene i august- 02, har ikke vært en ivrig prøver før nå de siste tre månedene, men mannen er jo aldri hjemme...begynner for alvor når han er ferdig med pendlerjobben sin. Men enn graviditet er absolutt velkomment før den tid :blunke: Ønske: først og fremst å få se disse to blå, deretter ett lite kjærlighetsbarn!
smil Skrevet 24. februar 2003 #49 Skrevet 24. februar 2003 Alder: 24 Bosted: Trondheim Barn: ei jente på 2 år Er ikke gravid, men har litt lyst til å bli det om ikke så slt for lenge.
Madison Skrevet 24. februar 2003 #50 Skrevet 24. februar 2003 19, Oslo, ikke gravid..aldri vært det...og skal være fylt minst 22 før jeg blir det, er planen ihvertfall :D
Nanella Skrevet 25. februar 2003 #51 Skrevet 25. februar 2003 Jeg er ganske fersk, men kan jo presentere meg da - 21 (snart 22) år - bor i oslo - ikke gravid (enda) :cry: - har prøvd i 2 mnd, går på uke 1 igjen snart - ingen barn fra før - når jeg blir gravid ønsker jeg meg et velskapt barn, og kanskje bittelitt ei jente, men det spiller ingen stor rolle..
Nanella Skrevet 25. februar 2003 #52 Skrevet 25. februar 2003 Oj, må vist forandre signaturen nå... siden det ikke hadde gått i boks
Mistyen Skrevet 26. februar 2003 #53 Skrevet 26. februar 2003 Da kaster jeg meg på også da: Alder/Sivilstand : snart 29/gift Termin : 3.juni Uker på vei: 26+2 UL: Siste UL var 24.02 Prøvetid: Ser ut til at det faktisk klaffet første måned etter pilleslutt Barn: Dette er vårt første Fødested: Fredrikstad Ønske/følelse: Det er en liten gutt i magen, og det gleder vi oss over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå