Trebarnsmor Skrevet 4. februar 2003 #1 Skrevet 4. februar 2003 Jeg vil herme litt etter SnartMamma,slik at vi alle kan bli bedre kjent. Jeg kan begynne: Alder:27 Bosted:Bergen Termin:15 August Uker på vei:13 UL:21 Mars Prøvetid:Prøvde ikke,klaffet med første forsøk Barn:To Alder første svangerskap:20år Fødested:Bergen KK Ønske/følelse:Gutt .UL:Skal vite kjønnet Ha en fin dag! :D :D
Gjest sola Skrevet 4. februar 2003 #2 Skrevet 4. februar 2003 slenger meg på denne presentasjonsrunden jeg ... alder: 24 bosted: oppland har prøvd å bli gravid i ganske mange måneder.. har faktisk kommet av tellinga har ingen barn i fra før.... sola
Furstina Skrevet 4. februar 2003 #3 Skrevet 4. februar 2003 Alder: 30 Bosted: Stockholm, Sverige Termin: - Uker på vei: Jeg er på CD 3 i dag... Uke 1 da? UL: - Prøvetid: Inne pa 4. månad Barn: Håper på minst en... Alder første svangerskap: Fødested: Stockholm? Det er dårlig med plass i Stockholm, håper de har plass før oss når tiden kommer. Ønske/følelse: Gutt og jente. UL: Vil vite kjønnet Er gift med norsk man.
jomfru72 Skrevet 4. februar 2003 #4 Skrevet 4. februar 2003 Alder:30 Bosted: Trøndelag Har abortert 2 ganger men prøver fortsatt. Har ikke barn fra før. Håper på å bli gravid denne mnd! Jeg er også på uke 1...
Lucky! Skrevet 4. februar 2003 #5 Skrevet 4. februar 2003 Hei! Alder: 22, mannen 24. Bosted: Bodø Termin: 19 september(min beregning, må nok justeres) Uker på vei: 7+6 i dag Prøvetid: 3 mnd Barn: vårt første er på vei!! :D Fødested: Fredrikstad UL: Vil ikke vite kjønnet Dette var en artig tråd!! Koz..
brum Skrevet 4. februar 2003 #6 Skrevet 4. februar 2003 Alder: 27 Bosted: akershus Skal gifte oss neste år og harblitt enig om at blir vi gravid så er det greit. Etter to mnd er jeg ikke det men .....
Maggie74 Skrevet 4. februar 2003 #7 Skrevet 4. februar 2003 Hei! Alder:28 (gubben er 31) Bosted: Fredrikstad Prøvetid: Prøvd i snart ett år Barn:Ett (gubben null) Alder første svangerskap:19 år (rakk å fylle 20 noen få mndr før jeg fikk henne) Maggie!
*Lillian* Skrevet 4. februar 2003 #8 Skrevet 4. februar 2003 Alder:21 (blir 22 til sommers) Bosted:Asker Termin: - Uker på vei: - UL: - røvetid:Prøvd siden februar 2002, med SA november 2002. Begynner derfor på igjen med prøving i disse dager!! :D Barn: Ingen Alder første svangerskap: 21år (resulterte i SA) Fødested: Bærum hvis jeg blir gravid mens vi fortsatt bor her Ønske/følelse: Lykkelig bare jeg kan få et barn, jegVil vite kjønnet den dagen det kommer. Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2003 #9 Skrevet 5. februar 2003 Må få slenge meg på bølgen her jeg også :D Alder:26 Bosted:Stavanger Termin:8 Juni 2003 Uker på vei:22+3 UL:13 Januar 2003 Prøvetid:8-9 måneder Barn:0 Alder første svangerskap:26 år Fødested:SIR (Sentralsjukehuset i Rogaland) Ønske/følelse:Magefølelsen sa jente og ultralyd sa også jente. Men man vet aldri om det kanskje kommer en gutt heller da 22+3
Gjest *Perser* Skrevet 5. februar 2003 #10 Skrevet 5. februar 2003 Alder:Uffa snart 24 Bosted:Sverige Termin: foreløpig 12juli Uker på vei: 17 +4 UL: har ikke fått meg time enda røvetid:1mnd denne gangen Barn: Ei Prinsessa på 3år Alder første svangerskap: rett før jeg ble 21 Fødested: her vi bor Jeg trodde aldri at det skulle gå bra denne gangen heller, men mystisk vis så har alt gått bra foreløpig! Kanskje det ikke var meningen å få barn tidligere! Og jeg håper at babyen har det bra i magen min! Og at den har alt som trengs av kroppsdeler! og er frisk. Også prøver jeg å ikke tenke på fødselen! Og heller håpe at jeg er så drit lei mot slutten at jeg bare ser fram til å føde! :-? Kos og klems
fruenge Skrevet 5. februar 2003 #11 Skrevet 5. februar 2003 Her er presentasjon av meg Alder:34 Bosted:Østlandet Prøvetid:5 mnd Barn:0 Har begynt så smått på utredning, men jeg vet at det er normalt å prøve nokså lenge før man klaffer.
Tvinny Skrevet 5. februar 2003 #12 Skrevet 5. februar 2003 En liten presentasjon av meg også: Alder:27 Bosted: Fredrikstad Termin: 20 April Uker på vei: 30+3 UL: 14 november og 12 februar (neste onsdag) Prøvetid: 8 mnd. Barn: Dette vil bli vår første Alder første svangerskap: - Fødested: Fredrikstad Ønske/følelse: Har en følelse av at det blir gutt, vet ikke hvorfor... Mange hilsen Tvinny :D
Nokså Skrevet 5. februar 2003 #13 Skrevet 5. februar 2003 Nokså: - er 27 år - bor og jobber i Oslo - vi har ingen barn fra før av - ca 5 uker på vei - vi ble gravide før vi rakk å prøve Så lenge den lille er frisk og velskap har jeg ingen ønsker i forbindelse med kjønn
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2003 #14 Skrevet 5. februar 2003 Sitter på en annen maskin, så derfor er jeg ikke logget inn. Alder: 28 Bosted: Nordland Termin: 17. august 2003 Uker på vei: 12+3 Prøvetid: 3 mnd Barn: Gutt snart 7 år og jente snart 5 år Alder første svangerskap: 21 år Fødested: Nordland og Ålesund Ønske/følelse: På mine to første så jeg kjønnet selv på ultralyd, men sa ingenting om mine oppdagelser. Jeg har ingen ønske om kjønn. Bare gleder meg til å få barnet i armene.....sukk Hilsen Mira
-hild Skrevet 5. februar 2003 #15 Skrevet 5. februar 2003 Denne tråden likte jeg, så jeg slenger meg med jeg også :-) Alder:29 Bosted:Fredrikstad Termin: I wish... Har prøvd siden april - og fått vite, ved en tilfeldighet, at jeg har overproduksjon av prolaktin og dermed nedsatt fertilitet. Vi jobber med saken. (det kan behandles) Barn: Er stemor til en nyyyydelig 5åring Fødested: Den tid, den glede, antar at det blir her jeg bor :-) Ønske/følelse: Ønsker ei lita tulle, siden vi har en gutt i hus fra før. Men det største og viktigste er at ungen er velskapt! Håper også å bli gravid, selvfølgelig.
Klips Skrevet 5. februar 2003 #16 Skrevet 5. februar 2003 Dette var en god idé, det er mange å holde styr på her inne etterhvert. Alder: 29. 30 om ... uæææ, under to uker! (17. feb) Mannen er 33, har bursdag på termin Bosted: Oslo Termin: 3. april Uker på vei: 32 UL: leeenge siden Prøvetid: klaffet tredje måneden (etter 11 år på pillen) Barn: Dette er første Fødested: Ullevål Ønske/følelse: Aner ikke. Mannen tror jente. UL: fikk ikke vite kjønnet. Lykke til alle sammen!
CEL. Skrevet 5. februar 2003 #17 Skrevet 5. februar 2003 Hiver meg på denne jeg også: Alder: 26 år Bosted: Oslo Termin: 3. August Uker på vei: 14+5 UL: En gang i mars Prøvetid: 2 mnd Barn: Dette er første Alder første svangerskap: 26 år (hvis alt går bra) Fødested: Rikshospitalet Ønske/følelse: Vi tror begge det blir en gutt UL: Vil vite kjønnet
kristine78 Skrevet 5. februar 2003 #18 Skrevet 5. februar 2003 Alder:24 Bosted:Trondheim Termin: - Uker på vei: - UL: - Prøvetid:Er i vår andre prøvemåned nå. Barn: Ingen Alder første svangerskap: - Fødested: St. Olavs i Tr.heim, når den tid kommer.... Ønske/følelse: - UL: Vil vite kjønnet den dagen det kommer
viwi Skrevet 5. februar 2003 #19 Skrevet 5. februar 2003 vil også være med Alder:snart 28 Bosted:Stavanger Termin:ca 20 juli Uker på vei:16+3 UL:19 februar Prøvetid:vi prøvde ikke. Det bare skjedde.. hehe Barn:0 Alder første svangerskap:27 år Fødested:SIR (Sentralsjukehuset i Rogaland) Ønske/følelse:Jeg har følelsen av gutt jeg, men man vet jo aldri. Det spiller ingen rolle for meg hvilket kjønn det er - jeg blir like glad uansett kjønn!
Pearl Skrevet 5. februar 2003 #20 Skrevet 5. februar 2003 Hei på dere Alder: 28 Bosted: Utenfor Stavanger Barn: 2, en gutt(5 1/2) og ei jente(2) Prøvetid: dette er første måneden Alder 1 svanger: 22 år Fødested: Sentralsykehuset i Stavanger Ønske: ei jente til , slik at jeg får brukt alle de nydelige kjolene og rosa og røde draktene igjen. Gutte klær er det liksom ikke problem å ha på ei jente, spesielt ikke hos dagmamma/barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå