Meaty Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=UomfLKQr57U...related&search=
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Skremmende, men interessant å se hvordan youtube kan bli brukt. Her er det en situasjon som "alle" har en mening om, men hadde det ikke kommet på nett hadde ikke nødvendigvis så mange sett det.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Han gikk langt over streken, men kan forstå at han blir forbanna når folk plager og forstyrrer han når han prøver å gjøre jobben sin.
Anglofil Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Vel, jeg har aldri likt fyren, men dette gjorde ikke noe bedre inntrykk for å si det sånn.(..) Mvh Yvonne
Orestes Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Mer om saken: http://wcbstv.com/topstories/topstories_story_324113252.html Dersom en stand-up komiker ikke takler kommentarer fra salen bør han kanskje vurdere å sysle med noe annet?
Gjest Kermit Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Folk som kommer med den type utsagn får 0 sympati fra meg. Der gikk han laaaaaaaaangt over streken.
Gjest Miloine Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Jeg vil ikke se, men har lest om det i VG i dag! Forferdelig idiotisk og ugjennomtemkt!
Meaty Skrevet 22. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2006 Han ba visstnok om unnskyldning på Letterman i går, men jeg husker ikke hvor jeg leste det så jeg har ingen link. Jeg kom tilfeldig over rasistvideoen på YouTube, da hadde den nettopp blitt lagt ut der så jeg hadde ingen anelse om at VG kom til å skrive om det. Lurer på om Richards mener at all PR er god PR? Han har jo ikke akkurat hatt mye suksess etter Seinfeld. Hadde han vært profesjonell stand-up komiker så hadde han gjort "heckling'en" til noe morsomt, men han valgte å få raseriutbrudd og komme med skikkelige lavmålskommentarer til vedkommende.
Gjest Yoghurt Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Jøss, dette var pinlig å se. ← vet.. æsj og jeg har alltid likt han så godt (dog er jeg HELT overbevist om at han ER Kramer, ah, man er som et barn)
stikkelsbær Skrevet 29. november 2006 #13 Skrevet 29. november 2006 Skikkelig pinlig. Unnskyldningen hans ligger forresten også på youtube. Liker Seinfeld da! Så ble litt skuffa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå