Gå til innhold

Michael Richards ("Kramer") i rasismeskandale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, var litt av et utbrudd! :overrasket:

Skrevet

Skremmende, men interessant å se hvordan youtube kan bli brukt. Her er det en situasjon som "alle" har en mening om, men hadde det ikke kommet på nett hadde ikke nødvendigvis så mange sett det.

Skrevet

Han gikk langt over streken, men kan forstå at han blir forbanna når folk plager og forstyrrer han når han prøver å gjøre jobben sin.

Skrevet

:overrasket:

Vel, jeg har aldri likt fyren, men dette gjorde ikke noe bedre inntrykk for å si det sånn.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Folk som kommer med den type utsagn får 0 sympati fra meg. Der gikk han laaaaaaaaangt over streken.

Skrevet

Jeg vil ikke se, men har lest om det i VG i dag!

Forferdelig idiotisk og ugjennomtemkt!

Skrevet

Han ba visstnok om unnskyldning på Letterman i går, men jeg husker ikke hvor jeg leste det så jeg har ingen link.

Jeg kom tilfeldig over rasistvideoen på YouTube, da hadde den nettopp blitt lagt ut der så jeg hadde ingen anelse om at VG kom til å skrive om det.

Lurer på om Richards mener at all PR er god PR? Han har jo ikke akkurat hatt mye suksess etter Seinfeld. Hadde han vært profesjonell stand-up komiker så hadde han gjort "heckling'en" til noe morsomt, men han valgte å få raseriutbrudd og komme med skikkelige lavmålskommentarer til vedkommende.

Skrevet
Jøss, dette var pinlig å se.

vet.. æsj og jeg har alltid likt han så godt (dog er jeg HELT overbevist om at han ER Kramer, ah, man er som et barn)

Skrevet

Skikkelig pinlig.

Unnskyldningen hans ligger forresten også på youtube.

Liker Seinfeld da! Så ble litt skuffa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...