magolia Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Ser de har 40% avslag på Kid nå. Er det noen som har erfaring med dynene derfra?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Samboeren min har en vinter- eller termodyne fra Kid, syntetisk. Den er god og varm, men det hender han blir ganske klam. Vi er usikre på om det skyldes tilfeldigheter, romtemperatur (uisolert soverom vi av og til vedfyrer i) eller luftfuktighet generelt. Jeg har også opplevd å bli rimelig klam i Høie-dyna mi. Det finnes vel egentlig et slags rangeringssystem for dyner, som muligens både går på kvalitet, ulike egenskaper og pris? Usikker, men jeg tror f eks Høie både har bra, veldig bra og mindre bra dyner, og noe av det samme gjelder sikker for dynene fra Kid.
minienthe Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 jeg har vinterdyne fra kid og er superfornøyd, en høiemodell termosyntet ett eller annet. har aldri opplevd den som klam
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Vi har dyner fra kid og er veldig fornøyde!!!
magolia Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2006 Jeg tenkte mest på termodynene til baby. De har ikke dundyner.
Burpen Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jeg har kjøpt den, etter anbefaling av storesøster, og flere andre småbarnsmødre. Hvis den er på tilbud nå, tror jeg jeg jammen meg skal kjøpe en til!
magolia Skrevet 21. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2006 Ok, da har du overbevist meg Burpen! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå