Gå til innhold

MR PERFECT JUST FOR ME

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Må bare lufte dette før jeg går fra vettet!

For litt siden møtte jeg drømmemannen med stor D! Tror aldri jeg har truffet noen jeg passer så godt med som jeg gjør med han og vi har en helt utrolig kommunikasjon! Vi kan snakke om absolutt alt og han syns til og med at jeg er interessant! MEG! :ler: Behandler meg som en dronning gjør han også! (om ikke det var nok så er han den beste sexen jeg har hatt!) :sjarmor:

Er det mulig å være så heldig?????? For bare litt siden var alt bare grått og trist, jobb, og vinterdeprisjoner men nå har det snudd helt! Så nå sitter jeg her da... Jobber nattskift og ser på sekundvisern for han har sagt at vi kan spise frokost sammen før han drar på jobb og jeg drar hjem for å sove :hjerter_rundt:

Tikk fortere da hersens klokke!!!!! :frustrert:

:hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er :)

Ja det er merkelig hvordan det svinger opp og ned i livet...

Du får kose deg!

Skrevet

Åh, så koselig =)

Er utrolig hvordan litt kjærlighet kan hjelpe ja!

Skrevet

Så koselig :hjerte:

Hvordan gikk det med frokosten?

Skrevet

Så heldig du er :)

Kos deg og nyt det! Forelskelse er det beste som finnes ;)

:klem:

Skrevet

Kaster meg på de andre å sier du er heldig jeg også! Forstår hvordan du har det og at du syns kommunikasjonen er veldig viktig. Det er ganske spesielt det der å møte noen som kjenner tankene sine og den andre veien. Godt utganspunkt er det ikke minst! Håper frokosten ble bra :hjerte:

Skrevet

Tusen takk alle som har svart! Frokosten ble herlig for vi gikk innom en restaurant på nabohotellt jeg jobber på, og der fikk vi sitte helt uforstyrret å spise skikkelig hotell frokost (som jeg aldri går lei selv om jeg spiser slik ofte på jobb) med eggerøre, bacon, apelsinmarmelade og alt annet som hører med!

Og du gjesten som sier du forstår hva jeg mener med kommunikasjonen har forstått meg riktig ja! Det er bare så veldig deilig og befriende for han minner meg på tanker jeg nesten glemmer at jeg har når jeg prater med andre. Han er skikkelig dyp men ikke alltid! På en perfekt balansert måte :kline: Å det er veldig godt å føle seg så spesiel som han får meg til å føle meg. Uansett hvor dårlig jeg mener jeg har det så greier han å få meg til å le (til og med når jeg ikke vil :ler: )

Nå skal jeg på jobb om 2 timer og får ikke sett han før til uken men har bestemt meg for å ikke tenke så mye over det (da blir jeg bare gal!). Så nå bare nyter jeg hvert sekund og det skal jeg fortsette med så lenge jeg kan!

:kline:

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte som deg, og jeg også NYTER. Det er helt herlig, er det ikke? Drømmeprinsen kom dumpende inn i armene mine...

:hjerter_rundt:

Skrevet

Høres ut som du har skutt gullfuglen ja :kys_2: Tenk å bli beundret av kjæresten på den måten du skriver hele livet :sjenert:

Skrevet

Er kjempeglad på dine vegne, og jeg mener virkelig ikke å være slem når jeg sier at man skal passe seg for å bli FOR forelska.

Har selv opplevd å møte Drømmemannen. Han var SÅ sjarmerende, han var virkelig alt jeg hadde drømt om hele livet, og han gjorde hva som helst for meg.

Det tok flere år før jeg skjønte at han er psykopat. Og vi har tre barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...