Gå til innhold

HVOR MANGE AV DERE STORE BRUDER ???

Fremhevede innlegg

Skrevet

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Jeg er ca. 50 størrelse, og skal gifte meg til høsten.

Jeg får intrykk at det er mest slanke og smekre som skal stå brud her ?

Hvor mange av dere bruker fra størrelse 44 og oppover ??????????

Venter spent å få høre !!!

:blunke: :blunke: :blunke: :blunke: :blunke: :blunke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest, Mettis
Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg til neste år, og er også en stor brud. Jeg bruker str. 44 til 46. Jeg har en mann som synes at jeg er verdens nydeligste, han elsker magen min! :D :D :D :D :D :D :D !!!!!!!!!!!!!!!

Vi skal være stolte av oss selv!!!!!!!!!

Hilsen Mettis

Skrevet

Jeg giftet meg 2001 og er/var stor.

Brukte forumet flittig til forberedelser.

Og tror nok at mange her inne er mye mindre enn meg, men so what!

Forberedelser ol blir jo det samme, og jeg brukte veldig lang tid før jeg fant kjolen jeg ville ha.Men det gjør nok mange andre også så det er vel enentlig ikke så stor forskjell.

I tillegg til at jeg er stor er jeg kresen, går nemlig ikke med hva som helst bare fordi jeg får det på meg.

(Ps har du skaffet deg brudekjole?

Jeg har en nydelig en.)

Skrevet

Jeg er også en stor str. Brudekjolen min er 44/46, men til vanlig er jeg nok en 46/48. Jeg hadde ingen problemer med å finne kjole, fant min drømmekjole i den andre brudebutikken jeg var når jeg var ute og prøvde. Det morsomme er at kjolen faktisk må syes litt inn i livet (smal i livet med gigahofter.... :P - kvinnelige former kaller noen det...) Så i kjolen ser jeg faktisk slankere ut enn det jeg faktisk er!!

Skrevet

Jeg giftet meg før like før jul, og er også stor.

Ingen grunn til å ikke gifte seg for det!

Ingen grunn til å være flau heller!!!!

Skrevet

Jeg er også stor, og jeg giftet meg i sommer. Kjolen min var størrelse 44, og ble sydd ut bittelitt i livet. Selvom jeg er rund synes mannen min at jeg var den flotteste bruden han hadde sett. Personlig synes jeg store bruder er minst like flotte som små, og også vi som er kraftige kan jo få tak i nydelige kjoler!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Overvektige kvinner har fått bedre utvalg i brudekjoler og resultatet trenger ikke å bli heslig så lenge man sørger for eksperthjelp på alle bauger og kanter. Hår, make-up, negler, hudpleie, hårfjerning og selvsagt, den perfekte kjolen.

Ett korsett kan gjøre underverker for figuren og man skal selvsagt unngå overdådelige bløtkake kjoler a la Dynastiet.

Er man overvektig og skal stå brud så gjelder det å kompensere så mye man kan- og resultatet kan bli riktig så vakkert.

Har inntrykk av at svært mange velger å slanke seg til bryllupet men det er selvsagt begrenset hvor mye man klarer å gå ned også.

Milla

Skrevet
Overvektige kvinner har fått bedre utvalg i brudekjoler og resultatet trenger ikke å bli heslig så lenge man sørger for eksperthjelp på alle bauger og kanter. Hår' date=' make-up, negler, hudpleie, hårfjerning og selvsagt, den perfekte kjolen. [/quote']

Jeg må bare legge til at etter min mening gjelder også dette for tynne bruder. De trenger også flotte negler, fint hår og ikke minst litt hårfjerning på lik linje som store bruder. Synes akkurat dette er uavhengig av størrelse...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Selvsagt augustbrud02!!

Milla

Skrevet

Min erfaring fra å prøve brudekjoler er at med få unntak har butikkpersonalet noe peiling på hva som kler meg, de syntes jeg var fin i enhver kjole jeg fikk på meg. Derfor er det veldig viktig at man tar bryet verdt å sjekke i mange butikker før en bestemmer seg.

Og jeg er helt enig i at stor bruder bør hlde seg unna bløtkakekjoler, men i tillegg rynker rundt midjen, det er ikke sps fint hvis du er over 44 i str.

Mens derimot en a-fasong eller prinsessefasong vil mange ganger bli kledelig. Husk bare å unngå telt, og gjerne fremhev enkelt ting.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er nok også i kategorien "stor brud", og er ikke så veldig fornøyd med det. Men bryllupet har inspirert til endrede kostholdsvaner og mer fysisk aktivitet, så målet er å stille i størrelse 40 når dagen kommer i august : ) Har derfor ikke sett på kjoler i det hele tatt enda, skal vente til jeg er mer i nærheten av vekten jeg ønsker meg.

Skrevet

Bare en liten ting til dere alle, store og små, høye og lave; den som skal gifte seg med deg, elsker DEG, ingen andre. Og siden han helt klart er fornøyd, hvorfor ikke være det selv og?

Vi er alle flotte:o)

Gjest Afrodite
Skrevet

BIG IS BEAUTIFUL!! :enig:

Vær deg selv - du blir flott uansett, og som Lereè sier - brudgommen ELSKER DEG for den personen du er - og sånn du ser ut! Ikke gå i noe som føles ukomfortabelt!! :D :D :D

Lykke til!

:briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er også stor brud:) men jeg håper på å slanke meg litt før bryllupet, vet at min elskede er fornøyd med meg som jeg er nå (han er italiener, de liker former :ler: ) men jeg vil være fornøyd SELV også, og det er jeg ikke nå :cry: er størrelse 46/48, men er ganske høy (174) så jeg ser ikke så stor ut egentlig. men uanset, jeg har klart å gå ned 7 kg nå, og har begynt å trene hver morgen og spiser ganske sunt. så siden det er 1 1/2 år til bryllupet mitt, regner jeg med å gå ned masse til da uansett:) håper iallefall det.

men hvis ikke, er det ikke noen krise, for som noen sa her, store bruder kan være vakre de også, det gjelder bare å få frem det nydelige,og finne en kjole som skjuler det som skal skjules og fremhever det som bør fremheves:)

klem Iset

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lagt på meg en del etter at jeg fikk samboer :blunke: og til min forskrekkelse måtte jeg ha 44 i brudekjole. Det er jo min mors størrelse, og ikke min! Men jeg skal nok klare å riste det av igjen, med litt mer trening og litt mer salat og mindre saus og tid. Men det jeg ville si, er at str 40 vil ikke jeg kategorisere som "stor" person. Min normalstørrelse er vel 38 i bukser og 40 i overdel (jenta har pupper) og det betyr jo 40 i brudekjole..

Og milla er som vanlig diplomat over temaet "stor" med ordbruk som Overvektig, Heslig, Kompensere.. Jeg synes jeg ser stygge tynne folk hver dag jeg, så sånn sett er det ikke bare vekten som spiller inn.

Skrevet

Uansett om en er tynn eller Stor så er det viktigste at en trives med seg selv,og at mannen som du gifter deg med elsker deg for den du er.

Jeg var stor da jeg giftet meg,men jeg var gravid i 7 måned og måtte ha størrelse 50.

Jeg fant ei kjempe flink SYDAME som sydde kjolen min.

Har den enda :lol:

Og HUSK: En ska være som ein er når en ikkje blei som en sku.

koldbruna :vinke:

Skrevet

Jeg forstår faktisk ikke denne diskusjonen (meningsutvekslingen) i det hele tatt. Stor eller liten, bred eller smal. Har det noe å si da? Jeg har selv vært ganske stor før, men har klart å slanke meg. Jeg har nå kjøpt meg en kjole i str. 40 og A-fasong. Det satt kjempeflott. :P

Det eneste som er viktig , er at en trives med seg selv. Hvis en ikke gjør det, så må en selvsagt bare gjøre noe med det. (Noe som jeg måtte, da det gikk utover selvfølelsen min) Hvis det ikke er noe problem , så er det jo greit. Verre er det ikke.

En brud er vakker uansett, og ikke glem at den dere gifter dere med, elsker dere for hvem dere er og ikke hvordan dere ser ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...