Gå til innhold

Deodorant

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Æsj, jeg begynner å svette så fort (masse klær på siden det er kaldt og så begynner jeg å svette når jeg skynder meg/kommer inn) og det lukter ikke roser av meg for tida. Bruker deo fra Dove, men syntes ikke den hjelper noe som helst. Noen som har noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Hvis du ikke har sensitiv hud anbefaler jeg Spin roll-on fra Dorothy Gray. Den virker utrolig mye bedre enn noen annen deodorant! Men inneholder mye alkohol, så tror ikke du kan bruke den hvis du har sensitiv hud (har heldigvis ikke det selv).

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Tror jeg har ganske sensitiv hud fordi huden blir lett "ruglete" og rød under der. Men kan jo prøve meg fram..

Skrevet

Deodoranten til Biotherm Deo Pure.. Denne liker nå jeg, holder deg frisk under armene :)

Skrevet

Jeg bruker Nivea Dry (den hvite). Den virker som den skal, lukter behagelig og mildt, inneholder ikke alkohol og setter ikke flekker på klærne. Og så koster den ikke så mye heller.

Skrevet
Deodoranten til Biotherm Deo Pure.. Denne liker nå jeg, holder deg frisk under armene :)

Har sensitiv hud under armene. (Får røde prikker av mange deos) Mange milde deos holder ikke svettelukten unna. Biotherm Deo Pure er mild OG effektiv. Minus: Litt dyr (ca150,-kr) og tørker ikke så raskt på huden (må vente litt med å kle på)

Men ANBEFALES!

Skrevet

Jeg har sterilan aloe vera. Funker osm bare det den :)

Gjest Gjest_selma_*
Skrevet
Jeg har sterilan aloe vera. Funker osm bare det den :)

Den som har luktet ren aloe vera vil ikke bruke denne mot svettelukt ;)

Til TS, hvis du svetter mye så burde du prøve Stop 24 eller noen av de andre deodorantene som skal virke over natten.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har sensitiv hud under armene, og det er veldig få deoer jeg tåler uten å bli rød og begynne å klø. De jeg veksler mellom, er Biotherm Deo Pure, den parfymefrie fra Vichy, og roll-on fra HTH. Men jeg vet ikke om disse er noe særlig for folk som faktisk svetter endel, for selv svetter jeg knapt til vanlig.

Skrevet
VISCHY fra apoteket! superb !  :klappe:

Enig, Vichy er kjempbra. Bruker den 48 hrs og nå svetter jeg faktisk mye mindre enn hva jeg gjorde før. :tommelsmil:

Skrevet

Den stop 24 bruker jeg. Og den er superbra! Og så er det så greit at du må ta den på kvelden før. For da kan du bare kle på deg på morgene, og spare masse tid!!! :ler::klappe:

Skrevet

Den bruker jeg også !

Byttet til den fra en apotekdeodorant for en måneds tid siden, og er kjempe fornøyd ! Ren og frisk dagen lang :)

Skrevet

Jeg bruker Nivea Pure og Sterilan (den normale..) de funker veldig bra for meg i alle fall :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Takk for svar :) Pleier ikke å svette så mye, det er mest nå som blir så mye klær at jeg svetter litt også setter lukta seg i klærne.

Hvor får man kjøpt stop 24? Virker jo veldig greit.

Skrevet
Den stop 24 bruker jeg. Og den er superbra! Og så er det så greit at du må ta den på kvelden før. For da kan du bare kle på deg på morgene, og spare masse tid!!!  :ler:  :klappe:

Denne bruker jeg også, men jeg tar den på om morgenen :)

Skrevet
Hvor får man kjøpt stop 24? Virker jo veldig greit.

Du får kjøpt den på apoteket! Og den er veldig grei. Jeg liker veldig godt at jeg kan ta den på om kvelden! :)

Skrevet

Stop 24 er veldig effektiv, men jeg personlig synes den var veldig sterk, huden under armene ble irritert og det klødde..

Skrevet

stop 24 er den eneste som virker som den skal... har vunnet en rekke tester mm. skulle gjerne ha linket om jeg husket hvor jeg har lest de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...