Gå til innhold

"Tante Rød" og "kosing" ...er ikke det l

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle,

jeg er en av de som prøver å bli gravid, ikke desperat enda, men litt utålmodig - og sveiper derfor litt rundt her inne og på SnartGravid. Plukker opp tips og finner ut at jeg ikke er alene om å innbille meg mye rart :roll: , men en ting synes jeg er urkomisk: Hvorfor sier voksne kvinner at de venter på "Tante Rød", og at de har "kost" med mannen sin rundt EL ? Greit nok med graviditets-sjargong...men kjære dere : Vi har mensen, og vi har sex !! Har vi ikke ? :wink: Uansett, lykke til alle prøvere...

PS: Mener ikke dette surmaget, synes bare det er litt...ja, teit på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.. Jeg husker på videregående, jeg snakket med ei somm hadde vært redd får å være gravid. Men, megetsigende kunne hun fortelle at hun hadde hatt "tante" på besøk.. :-? Skjønte ingenting, jeg. Hva pokker hadde tanta hennes med saken å gjøre..? :lol:

Nei, jeg sier nok mensen jeg.

Skrevet
Skjønte ingenting, jeg. Hva pokker hadde tanta hennes med saken å gjøre..? :lol:

:hoho::hoho::hoho:

Gjest sexysadie
Skrevet

D er ganske pinlig me slike uttrykk ja. Best å kalle tingen v dets rette navn. :blunke:

Skrevet

Kjært barn har mange navn :ler:

"Tante rød"

"Det månedlige"

"å vente besøk"

"det vanlige" (hehe på skolen skrev vi i meldingsbøkene før gymtimen : skal ikke ha gym pga vg eller : skal ikke ha gym pga "vanlig grunn" :ler: )

og så "mensen" da ...

men når det gjelder å bruke ordet kosing - så ser ikke jeg for meg sex når jeg hører det ....da tenker jeg mer ...tja ..kosing liksom ..*ler*.....klemme, kysse, kose, stryke ...men ikke sex. Faktisk ikke lett å forstå hverandre riktig når man legger så ulike betydninger i et ord ... :o

enkelst da å holde seg til klar tale , jepp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...