Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2003 #1 Skrevet 4. februar 2003 Hei alle, jeg er en av de som prøver å bli gravid, ikke desperat enda, men litt utålmodig - og sveiper derfor litt rundt her inne og på SnartGravid. Plukker opp tips og finner ut at jeg ikke er alene om å innbille meg mye rart , men en ting synes jeg er urkomisk: Hvorfor sier voksne kvinner at de venter på "Tante Rød", og at de har "kost" med mannen sin rundt EL ? Greit nok med graviditets-sjargong...men kjære dere : Vi har mensen, og vi har sex !! Har vi ikke ? Uansett, lykke til alle prøvere... PS: Mener ikke dette surmaget, synes bare det er litt...ja, teit på en måte.
Gjest Starya Skrevet 4. februar 2003 #2 Skrevet 4. februar 2003 He he.. Jeg husker på videregående, jeg snakket med ei somm hadde vært redd får å være gravid. Men, megetsigende kunne hun fortelle at hun hadde hatt "tante" på besøk.. :-? Skjønte ingenting, jeg. Hva pokker hadde tanta hennes med saken å gjøre..? Nei, jeg sier nok mensen jeg.
Kristian (71) Skrevet 4. februar 2003 #3 Skrevet 4. februar 2003 Skjønte ingenting, jeg. Hva pokker hadde tanta hennes med saken å gjøre..?
Gjest sexysadie Skrevet 4. februar 2003 #4 Skrevet 4. februar 2003 D er ganske pinlig me slike uttrykk ja. Best å kalle tingen v dets rette navn. :blunke:
Gjest Donna Skrevet 4. februar 2003 #5 Skrevet 4. februar 2003 Kjært barn har mange navn "Tante rød" "Det månedlige" "å vente besøk" "det vanlige" (hehe på skolen skrev vi i meldingsbøkene før gymtimen : skal ikke ha gym pga vg eller : skal ikke ha gym pga "vanlig grunn" ) og så "mensen" da ... men når det gjelder å bruke ordet kosing - så ser ikke jeg for meg sex når jeg hører det ....da tenker jeg mer ...tja ..kosing liksom ..*ler*.....klemme, kysse, kose, stryke ...men ikke sex. Faktisk ikke lett å forstå hverandre riktig når man legger så ulike betydninger i et ord ... :o enkelst da å holde seg til klar tale , jepp :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå