Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 (endret) Er det noen her som kan anbefale meg en god ansiktskrem til tørr og ru hud her? I sommer brukte jeg Vaseline intensive care som fungerte fint. Gikk over til Loreal hydrafresh da huden ble tørrere til høsten men kjenner godt at huden trenger mer fuktighet enn den får nå. Helst en som ikke koster flesk Endret 20. november 2006 av ~Alwa~
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 A creme som fåes på apoteket er bra! koster ca 130 tror jeg. Trekker greit inn i ansiktet om du bruker det om morgenen og hjelper meg fint å få tilbake fuktighetsbalansen om jeg er tørr i hunde:)
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Da sjekker jeg ut den i dag. Takk skal du ha :bukke: Noen flere tips?
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Har aldri forsøkt kremer fra Body shop faktisk. Har du god ærfaring fra den?
Gjest Deception Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jeg har bare brukt E-vitaminkremen for lenge siden, og da syntes jeg den var veldig god. Hemp-kremen har jeg testet på hånden, og den føles veldig behagelig, så mulig jeg prøver den når det blir litt kaldere.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 hydrance optimale fra avene er veldig bra for tørr hud! fåes på apoteket
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Hemp ansiktskrem funker bra på tørr hud, men det er et eller annet med den som irriterer øynene mine. Den lukter ikke spes sterkt, men når jeg tar den på blir øynene mine fuktige og irriteres. Jeg bruker en annen øyekrem, så har den ikke for nært øynene også. Derfor bruker jeg den kun om kvelden siden blanke øyne ikke er pent. Andre som har opplevd det samme med den kremen? Jeg anbefalte tidligere i tråden a creme, og vil si at fordelen med den er at den er utrolig mild. Dersom man har tørr og delevis irritert hud er den fantastisk fordi den virker så roende på huden. Utrolig mild og demper allikevel tørr hud fantastisk!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Hemp ansiktskrem funker bra på tørr hud, men det er et eller annet med den som irriterer øynene mine. Den lukter ikke spes sterkt, men når jeg tar den på blir øynene mine fuktige og irriteres. Jeg bruker en annen øyekrem, så har den ikke for nært øynene også. Derfor bruker jeg den kun om kvelden siden blanke øyne ikke er pent. Andre som har opplevd det samme med den kremen? Jeg anbefalte tidligere i tråden a creme, og vil si at fordelen med den er at den er utrolig mild. Dersom man har tørr og delevis irritert hud er den fantastisk fordi den virker så roende på huden. Utrolig mild og demper allikevel tørr hud fantastisk! ← Jeg har også reagert på Hemp-produktene, riktignok noen år siden, men huden ble irritert og rød/ru. Hadde leppepomade i serien, men leppene ble bare sårere. Og var sammen med en som brukte Hemp-krem i ansiktet, og fikk utslett av å kline med han. Hehe. Så ja, det er en sannsynlighet for å reagere på disse produktene.
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Hemp ansiktskrem funker bra på tørr hud, men det er et eller annet med den som irriterer øynene mine. Den lukter ikke spes sterkt, men når jeg tar den på blir øynene mine fuktige og irriteres. Jeg bruker en annen øyekrem, så har den ikke for nært øynene også. Derfor bruker jeg den kun om kvelden siden blanke øyne ikke er pent. Andre som har opplevd det samme med den kremen? Jeg anbefalte tidligere i tråden a creme, og vil si at fordelen med den er at den er utrolig mild. Dersom man har tørr og delevis irritert hud er den fantastisk fordi den virker så roende på huden. Utrolig mild og demper allikevel tørr hud fantastisk! ← Hmm, enda mer interessant Jeg har også reagert på Hemp-produktene, riktignok noen år siden, men huden ble irritert og rød/ru. Hadde leppepomade i serien, men leppene ble bare sårere. Og var sammen med en som brukte Hemp-krem i ansiktet, og fikk utslett av å kline med han. Hehe. Så ja, det er en sannsynlighet for å reagere på disse produktene. ← Jeg har sensitiv hud også og reagerer fort, så da burde jeg kanskje styre unna den.
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #13 Skrevet 26. november 2006 A creme som fåes på apoteket er bra! koster ca 130 tror jeg. Trekker greit inn i ansiktet om du bruker det om morgenen og hjelper meg fint å få tilbake fuktighetsbalansen om jeg er tørr i hunde:) ← Jeg vil bare takke deg for tipset. Har brukt den i noen dager nå og huden min er myk og god allerede Jeg måtte riktignok bruke hydrokortisonkrem for å slå tilbake eksemen som rakk å utvikle seg i panna, men den kom før jeg rakk å begynne med kremen. Den var dyr med uuuutrolig drøy, så jeg vil også anbefale den videre Tænk ju
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå