Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg virkelig usikker! Trodde det var sånn at når man får en Hotmail-adresse og velger et brukernavn, så er det brukernavnet, og bare det som kommer frem når man sender mail. Til min forskrekkelse ser jeg nå at hele navnet mitt kommer frem? Det var av forskjellige grunner absolutt ikke meningen, da jeg gjerne ville ha muøligheten til å være anonym når jeg bruker Hotmail. Har dette sammenheng med at jeg har brukt Hotmail'en på jobb, hvor vi har nettverk, og at navnet mitt derfor ble tilknyttet adressen? PC'en hjemme står jo i sambos navn, så jeg skjønner ikke dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du har vel sannsynligvis skrevet inn navnet ditt når du har registrert deg. For å endre dette logger du inn, går på options - personal profile, og endrer.

Skrevet

Dette er slik som burde bli spesifisert når man registrerer seg så man vet hva som vises på skjermen for andre ... :-?

Heldigvis kan du endre på det ....

jeg bruker ikke fullt navn i min hotmailadresse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Åh, tusen takk for hjelpen! det var enkelt å fixe heldigvis! Håper ikke allerede skaden er skjedd! Èn person som ikke skulle fikk fullt navn, jeg har ikke noe alminnelig navn, kun jeg som heter det i katalogen, ja muligens i hele Norge :o Men ettersom jeg forstår er det visst ikke bare jeg som har gjort den tabben.

Skrevet

huff da Gjest ..ikke noen gøy situasjon nei .....jeg pleier å sende til en egen mailadresse først jeg sånn at jeg ser hva som kommer frem på skjermen til mottaker ....men man må jo erfare det når man ikke vet om det ... krysser fingre forat ingen skade har skjedd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...