Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Lurer på om noen har erfaringer med denne internettsiden? Jeg er litt skeptisk til å bestille produkter fra nettet, men her var det mye billigere.
wind-up bird Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Pleier å gå i butikken deres i Bergen. De har eksistert i mange år, og butikken er seriøs
Gjest Frk. Grønn Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Pleier å gå i butikken deres i Bergen. De har eksistert i mange år, og butikken er seriøs ← Enig
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Vet at det er flere her inne som har bestilt uten problemer. Tror ikke du har noe å frykte - endel skrivefeil på hjemmesiden, men seriøs butikk.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jeg har bestilt der, ingen problemer. Seriøs side med rask levering!
Gjest Meep Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jeg har også bestilt der. Superrask levering, ingen problemer.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Har prøvd å handle derfra nå, men får opp en advarsel. Synes det er mistenksomt. Her er advarselen: There is a problem with this website's security certificate. The security certificate presented by this website was issued for a different website's address. Security certificate problems may indicate an attempt to fool you or intercept any data you send to the server. We recommend that you close this webpage and do not continue to this website. Click here to close this webpage. Continue to this website (not recommended). More information If you arrived at this page by clicking a link, check the website address in the address bar to be sure that it is the address you were expecting. When going to a website with an address such as https://example.com, try adding the 'www' to the address, https://www.example.com. If you choose to ignore this error and continue, do not enter private information into the website. For more information, see "Certificate Errors" in Internet Explorer Help.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Har prøvd å handle derfra nå, men får opp en advarsel. Synes det er mistenksomt. Her er advarselen: There is a problem with this website's security certificate. The security certificate presented by this website was issued for a different website's address. Security certificate problems may indicate an attempt to fool you or intercept any data you send to the server. We recommend that you close this webpage and do not continue to this website. Click here to close this webpage. Continue to this website (not recommended). More information If you arrived at this page by clicking a link, check the website address in the address bar to be sure that it is the address you were expecting. When going to a website with an address such as https://example.com, try adding the 'www' to the address, https://www.example.com. If you choose to ignore this error and continue, do not enter private information into the website. For more information, see "Certificate Errors" in Internet Explorer Help. ← Den samme feilmeldingen har jeg fått når jeg skulle til www.hotmail.com, så selvfølgelig kan det være tegn på svindel, men ikke nødvendigvis.
Gjest Borghild Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Hva for slags ræl selger de der da? Støvsugere og børster?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Nå begynner jeg å bli litt lei av dine stadige sure oppstøt her på forumet Borghild. Men det er vel sikkert det som hensikten din også. Gratulerer!
Gjest Borghild Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Hæ? Får jeg ikke lov å spørre hva de selger heller nå? Er det mulig? Jeg trenger faktisk både ny støvsuger og noen børster og er derfor på utkikk etter det. Så ikke vær så nebbete, gjest!
onyx Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 Hæ? Får jeg ikke lov å spørre hva de selger heller nå? Er det mulig? Jeg trenger faktisk både ny støvsuger og noen børster og er derfor på utkikk etter det. Så ikke vær så nebbete, gjest! ← Vet du, de selger helsekost og naturkosmetikk. Du burde kanskje prøve litt helsekost? Det er jo mulig du da vil få skikk på disse sure oppstøtene du plages med?
Gjest Borghild Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 Bah! Er gjesten som har sure oppstøt, ikke jeg! Jeg trenger ikke helsekost, men ellers takk.
onyx Skrevet 21. november 2006 #14 Skrevet 21. november 2006 Bah! Er gjesten som har sure oppstøt, ikke jeg! Jeg trenger ikke helsekost, men ellers takk. ← Ok, jeg bare tenkte på ditt eget beste.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #15 Skrevet 21. november 2006 Har bestilt derfra. Har vært helt safet det. Sendte bestilling og mottok etter få dager. De hadde forøvrig ikke det jeg skulle ha på nett, ringte de og fikk det ordnet via telefon.
fuerza Skrevet 21. november 2006 #16 Skrevet 21. november 2006 superrask levering, helt greit å bestille derfra. Eneste er at man ikke får oppgitt frakt/portoprisen på forhånd.
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #17 Skrevet 22. november 2006 (endret) Det er sikkert kosmetikken deres du snuser på, men jeg bestilte meg nettopp mat for i overkant av tusen kroner derfra. Over tusen kroner = gratis porto = meg glad! Rask levering, ferske varer og ingen problemer. Endret 22. november 2006 av Sweet Jane
Gjest Borghild Skrevet 22. november 2006 #18 Skrevet 22. november 2006 Hva? Mat på postordre? Har de ikke matbutikk der du bor da?
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #19 Skrevet 22. november 2006 Hva? Mat på postordre? Har de ikke matbutikk der du bor da? ← Ikke med denne maten.
Gjest Borghild Skrevet 22. november 2006 #20 Skrevet 22. november 2006 Hva slags mat? Nysgjerrig. Bedre mat enn i vanlige butikker? Økologisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå