mee mee Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 når jeg blir litt eldre og mer etablert skal jeg skaffe en hund og en katt. men når er det man skal skaffe dem for at de skal passe best sammen? samme dag når de er unger?
Gjest Eir Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Det går stort sett alltid greit, dersom man gir det litt tid, men om du vil ha en enklest mulig overgang bør du skaffe begge dyrene før de er to år gamle.
Mossa Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg vil også tro at det er greiere når de begge er små. Men jeg tror de fleste dyr venner seg til en lekekamerat greit, hvis de fra før av er greie mot andre dyr. Vi fikk hund når pus var 8 år, og det gikk veldig greit. Litt fresing i starten.. og pus fikk klatrestativ den kunne sitte høyt og trygt å observere den lille pøbelen som var kommet.
Gjest Ninakanin Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 valp, voksen katt og kattunge inn på 45kvm samtidig. alt kan gå om du bare vil det sterkt nok
thea=) Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 (endret) hei! vet ikke hvor jeg skal finne meg en pus... Deler av innlegget er slettet Det er ikke lov i henhold til Kvinneguidens regler å ha innlegg med kjøp og salg annonser, samt "gi bort"-annonser. Veslejenta - moderator Endret 1. mars 2007 av Veslejenta
Brunhilde Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Du kan jo søke på finn.no eller på dyrenett.no - begge steder annonseres katter. Eller du kan gjøre som jeg gjorde, ta en titt hos Dyrebeskyttelsen. Der må du riktignok betale litt for katten, men det har vel de fleste ikke så mye i mot? Lykke til i letingen etter et nytt familiemedlem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå