Gjest gjesta Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 I dag har jeg begynt med en 20dagers rensekur av kroppen. Så nå skal dritt og møkk ut, vis man skal stole på bruksanvisningen da Noen som har prøvd? Hadde noen effekt?
mee mee Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 jeg har prøvd biodrain, merket ingenting på den. så prøvde jeg c24, å det var et hælvette..
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg har hatt lyst til å prøve noe sånn. Men merker dere etterpå at det hjalp? Dvs. vann ut av kroppen og at dere føler dere lettere?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 jeg har prøvd biodrain, merket ingenting på den. så prøvde jeg c24, å det var et hælvette.. ← Hvorfor var c24 et hælvette??
Ciara Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Dette er jeg også nysgjerrig på *abonnerer på tråden*
mee mee Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Hvorfor var c24 et hælvette?? ← fordi det du måtte drikke smakte så fælt at jeg brakk meg hele tiden. og den oljeblandinga ble jeg så kvalm av at jeg spydde. og så springer du på do hvert 5 min i perioder.
mee mee Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Jeg har hatt lyst til å prøve noe sånn. Men merker dere etterpå at det hjalp? Dvs. vann ut av kroppen og at dere føler dere lettere? ← jeg følte meg veldig lettere
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Ble bare allergisk. Og i dag er jeg syk, men kan kanskje ikke skyldes på guffa.
Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 21. juni 2009 #10 Skrevet 21. juni 2009 fordi det du måtte drikke smakte så fælt at jeg brakk meg hele tiden. og den oljeblandinga ble jeg så kvalm av at jeg spydde. og så springer du på do hvert 5 min i perioder. Går du ned i vekt av dette her? Hvis ja, hvor mye?
Leifr Skrevet 21. juni 2009 #11 Skrevet 21. juni 2009 Rensekurer er humbug. Funker ikke, gjør ikke noe bra for kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #12 Skrevet 21. juni 2009 I dag har jeg begynt med en 20dagers rensekur av kroppen. Så nå skal dritt og møkk ut, vis man skal stole på bruksanvisningen da Noen som har prøvd? Hadde noen effekt? Tull og tøys å rense kroppen. Den renser seg selv hele tiden jo ved å gå på do! Evetuelle tungmetaller sitter uansett i fett vev og det blir en aldri kvitt uansett. Men det gjør lite skade så lenge en ikke frigjør det ved slanking f.eks.
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 29. juni 2009 #13 Skrevet 29. juni 2009 Tull og tøys å rense kroppen. Den renser seg selv hele tiden jo ved å gå på do! Evetuelle tungmetaller sitter uansett i fett vev og det blir en aldri kvitt uansett. Men det gjør lite skade så lenge en ikke frigjør det ved slanking f.eks. Ja kroppen renser seg selv, ja fett kan lagre toksiner, nei det gjør ingen mer "skade" om disse frigjøres ved slanking e.l. Det fins metoder for å "hjelpe" kroppen i gang med sin selvrenselsesprosess og øker hastigheten ifht dreneringen, men de metodene skal ikke gjøres hjemme eller inntas i væske/pulver/pilleform. Enkelt og greit, lymfedrenasje og en dyp endodermisk massasje som frigjør fett og toksiner i vevet, det "tvinges" over i lymfebanene og blir deretter drenert ut av kroppen via lymfesystemet, aktivt raskt og effektivt ved hjelp av vakuummassasje. Effekten er rimelig umiddelbar. Har tatt sånn behandling selv pga Fibromyalgi, og denne sykdommen gjør at "betennelsesstoffer" og avfallsstoffer hoper seg opp i muskler og vev og gir smerte og stivhet. Etter 1 behandling gikk jeg ned 3 cm i livvidde og 1 kg til dagen etterpå, fordi endelig kom lymfeprosessene igang og kroppen fikk begynne med å kvitte seg med væske og avfallsstoffene. I tillegg var behandling rent velvære, ingen ubehag. Eneste er at avfallstoffene som finner veien ut, altså når man går på do, det lukter ikke blomster akkurat! Skal følge opp behandlingen over sommeren, er på sommerferie nå men gleder meg allerede til å fortsette behandlingen for jeg merket en veldig forskjell i kroppen. Søk på eximia, så kanskje dere finner noen som tilbyr slik behandling i nærheten. God sommer!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #14 Skrevet 29. juni 2009 Normale, friske mennesker trenger ikke rensekurer.
Gjest strykebrett Skrevet 29. juni 2009 #15 Skrevet 29. juni 2009 Hmm, ganske logisk at man blir lettere om man kaster opp og springer på do hvert 5. minutt.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #16 Skrevet 29. juni 2009 I dag har jeg begynt med en 20dagers rensekur av kroppen. Så nå skal dritt og møkk ut, vis man skal stole på bruksanvisningen da Noen som har prøvd? Hadde noen effekt? Kan du definere "dritt og møkk"?
Annikken Skrevet 30. juni 2009 #17 Skrevet 30. juni 2009 Kan du definere "dritt og møkk"? Innlegget er tre år gammelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå