Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat begynt å bruke Dr Hauschka. Bruker rensemelk, rensekrem, ansiktsvann og flytende dagkrem. Har rosenkremen også, men den bruker jeg ikke (synes den er for fet og den trekker dårlig inn i huden). Har lest at man bør bruk Hudkur N et par ganger i året og når man begynner med Dr Hauschka. Sjekket prisen, 500 kr, og det synes jeg var dyrt. Er det virkelig verd prisen? Og er det slik at man ikke skal bruke krem, bare ansiktsvann, på kvelden? Kjenner jeg er tørr når jeg ikke smører ansiktet med krem. Huden min er tørr og jeg har litt urenheter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudkuren bruker du om kvelden over en periode på 28 (?) dager. Den er super for å balansere huden! Ellers skal du ikke bruke noen form for krem om kvelden, nei. Det virker rart i begynnelsen, jeg følte meg også veldig stram og rar i ansiktet, men det er en vanesak. I løpet av en halvtime har huden min normalisert seg igjen, og morgenen etter føles den på en måte mye renere enn hva som var tilfellet da jeg brukte krem om natten.

Skrevet

Takk for svar.

Har du tips til hvilke produkter jeg bør bruke for å rense opp litt i dybden (maske, peeling)?

Skrevet
[...]Har lest at man bør bruk Hudkur N et par ganger i året og når man begynner med Dr Hauschka. Sjekket prisen, 500 kr, og det synes jeg var dyrt. Er det virkelig verd prisen?[...]

Sjekk kinsarvik sine hjemmesider. Mye billigere :)

Skrevet

Ingen peeling heller hehe. Det kan også virke snodig hvis du er vant til det, men peeling forstyrrer hudens naturlige syklus og evne til å reparere seg selv. Jeg synes rensekremen "tar" godt i dybden, jeg. Du skal ikke gni den inn i huden, bare klappe forsiktig, men det vet du sikkert. Det finnes også dampbad som du kan supplere med hvis du vil, men det har jeg ikke prøvd selv, så der kan jeg ikke uttale meg.

Skrevet

Takk igjen.

Men hva med leiremaske og de andre maskene Dr Hauschka har?

Skrevet

Noen erfaringer med FUKTIGHETSkuren som er beregna for tørr hud(i motsetning til hudkuren på 28 dager)Jeg har som deg trådstarter tørr hud med noe urenheter,og har de siste dager testa ut reisesettet til Dr. H.Absolutt akseptable priser på kinsarviks nettsider",)

Skrevet
Synes det ser ut til å være nøyaktig samme priser som i butikken, jeg.

Billigere i forhold til det TS hadde funnet som var 500,-

Skrevet

Hva med reisesettet? Er det billigere der? (vet ikke prisen i butikken..)

Skrevet

Hvordan kan den være SÅ mye billigere? Er pakken like stor som den til 500?

Skrevet (endret)
Takk igjen.

Men hva med leiremaske og de andre maskene Dr Hauschka har?

For meg personlig er hudkur N helt klart verdt prisen! Huden min er aldri så fin som når jeg bruker den (ca 4 ganger pr år, men jeg skal begynne å bruke den hele tiden.... :sjarmor: ).

Når det gjelder maskene kan jeg anbefale dampbadet med leiremaska etterpå - superbra! Ellers bruker jeg Vitalmaske, som gjerne kan benyttes av en kombinasjonshud.

Når det gjelder Kinsarvik, tror jeg at prisen som er oppført der er for 10 stk ikke 50 stk, som koster nærmere 500,- i butikken.

Endret av Ling
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hudkur Normal til TØRR hud også?vil ikke fuktighetskuren til tørr hud ha bedre effekt.Respons tas imot med takk",)

Skrevet

Hvilken fuktighetskur for tørr hud, sikter du til?

Skrevet

Ville tippe den som heter Hudkur S?

Jeg prøvde den til min tørre hud, men huden ble bare tørrere.

Skrevet

Dr. H har to "hudkur" - N og S. Ingen av dem er en "fuktighetskur" i seg selv. Hudkur N - som står for normaliserende - gjør akkurat dét: den normaliserer en for tørr eller en for fet hud. Den gjenoppretter balansen i huden. Hudkur S er mer for en sensitiv hud - og i sær da en hud som har couperose.

Clear?

Skrevet

Hjelpes, for noe priser,der jeg kjøpte Hudkuren N for en stund siden(helsekostbutikk) kostet det 300 kr for 2 pakker à 10 stk. :forvirret:

Skrevet
Dr. H har to "hudkur" - N og S.  Ingen av dem er en "fuktighetskur" i seg selv.  Hudkur N - som står for normaliserende - gjør akkurat dét: den normaliserer en for tørr eller en for fet hud.  Den gjenoppretter balansen i huden.  Hudkur S er mer for en sensitiv hud - og i sær da en hud som har couperose.

Clear?

Aha..",)Takk.

Så N står for normaliserende!Ja det blir noe annet!dette skulle også blitt opplyst om på kinsarviks nettsider(der står det "for normal hud" i prod beskrivelsen..)

Ser Dr H de har to ulike hudkurer.Ett og samme produkt,Hudkur N, har virkelig evne til å fukte en tørr hud,OG matte ned en fet hud..?I mine ører høres det for godt til å være sant..",)det funker tydligvis,for det er jo flere som roser denne kuren.28 dager,hverken mer eller mindre for best effekt,eller funker 20 dagers nattkur også?

Jeg kom over Dr H fuktighetskur i tubeform 30ml til 270 kr på samme nettsider,jeg..Ikke kjent den altså?Produkt nr 8 fra høyre rad,øverst på siden over ansiktsprodukter..Ingen som kjenner til den altså?

Tusen takk for svar,dere,Dr H må jo testes ut!Fordrar ikke den tørre flassehuden,til tider ønsker jeg meg en fet hud..",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...