Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hvor ble det av vertshuset den gylne hane?
Gjest *delfina* Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Det het "Vertshuset den gylne hale" (ikke hane hehe), og hvis jeg ikke husker feil så gikk det inni eller etter "Sesam Stasjon". Jeg elsket den serien, og synd den ikke har kommet tilbake egentlig..
Pimbila Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 http://no.wikipedia.org/wiki/Vertshuset_den_gyldne_hale Ble sendt i 1989 og 1994. Da var jeg 10 og 15 år. Likte den veldig godt. Hadde ikke noe med Sesam Stasjon å gjøre
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Ah, jeg husker den serien og jeg likte den ikke.
Gjest *delfina* Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 (endret) Ok.. da tok jeg visst feil jeg da.. Og ja, jeg vet at den ikke hadde noe med sesam stasjon å gjøre.. jeg bare syntes jeg husket at den ble sendt i eller etter sesam stasjon.. vet ikke hvor jeg fikk det fra egentlig.. hehe Jeg var ikke veldig gammel da, så ikke alltid lett å huske.. Og noe som var kjempebra var at skuespillerene brukte tegnspråk også! Flott at de tenkte på det! Jeg likte den! :-D Endret 25. november 2006 av *delfina*
Gjest Borghild Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 The julekalender er den eneste julekalenderen som duger.
pusla Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Å, søs og jeg elsket denne julekalenderserien! Vi var veldig interessert i tegnspråk den gangen (er det egentlig enda da), så vi koste oss og lærte oss masse nye tegn. Synd den ikke er sendt på så lenge, synes godt vi kunne fått et gjensyn snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå