nynne Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 jeg har ID sin foundation og er gdot fornøyd. Men nå når det lir mot vinteren, synes jeg det av og til kan bli penest med flytende foundation og særlig siden huden min er tørr. Jeg ønsker en som ikke tørker ut å huden, og den må gjerne dekke litt. Har fet underhud så kan ha noen kviser. Fint om den gir litt glød liksom, og sånn "perfekt" resultat noen forlsag? vurderer å kikke på lancome, dior og muligens chanel. Si gjerne hva de heter for noe mer, ikke bare merket.
Gjest Deception Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Kanebo Cream Finish er beregnet for tørr hud, og er dekkende, men ikke klissete. Lancome Teint Renergie Lift og Chanel Vitalumière passer også for tørr hud, men disse dekker ikke så veldig mye.
Little sister Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Kansje Lancomè Photogenic kan passe deg?
nynne Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 Kansje Lancomè Photogenic kan passe deg? ← ja det er denne jeg lurer på å prøve.. men er den dekkende nok tro? trodde jeg hadde hørt før at den nesten ikke dekker i det hele tatt?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Color Clone fra Rubinstein, den dekker ikke mye da, men gir definitivt glød.
Gjest Deception Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Color Clone fra Rubinstein, den dekker ikke mye da, men gir definitivt glød. ← Color Clone er vel heller veldig lite dekkende. Det er derfor jeg liker den så godt. Nå har jeg funnet enda en potensiell kandidat, som dekker enda mindre, men som fortsatt jevner ut og gir glød, nemlig moisturizing foundation fra Darphin. Men den er sikkert ikke like lett å få tak i.
Little sister Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 ja det er denne jeg lurer på å prøve.. men er den dekkende nok tro? trodde jeg hadde hørt før at den nesten ikke dekker i det hele tatt? ← Jeg har ikke testet denne selv, men hørt andre synes den er bra. Men drar du til et parfymeri får du helt sikkert prøve den
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 ja det er denne jeg lurer på å prøve.. men er den dekkende nok tro? trodde jeg hadde hørt før at den nesten ikke dekker i det hele tatt? ← Jeg hadde denne. Synes den dekker veldig mye sammenlignet med f.eks HR Color Clone. Dessverre er foundationene fra Lancome altfor gule for min hud, så jeg kastet den.
Arwen Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Jeg er veldig fornøyd med Kanebo Cream Finish. Den dekker skikkelig godt og passer til min übertørre hud.
nynne Skrevet 21. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2006 takk for svar! skal innom parfymeri snart og høre. teste ialelfall lancome og kanebo. At lanscome er gule passer bare fint, trenger en helt lys men med gulskjær;) den color clone fra HRliker ikke jeg.. svært lite dekkende, og passer ikke til min tørre hud nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå